Terug naar overzicht
Ik zou opteren voor voorgerecht en soep, kwestie van de afwisseling
Wij nemen voorgerecht en soep.. Veel mensen (vooral de oudere generatie dan) hebben graag soep. En zelf eet ik ook wel graag soep...
Inderdaad, wij zouden ook voorgerecht en soep doen. Zowel voor de afwiseleing, als inderdaad voor de iets oudere generatie :-)
Ja de oudere generatie eet graag soep maar wij niet :-) vandaar de vraag.
Ik zou in juni ook geen soep doen ...
wij gaan geen soep geven, vinden we een beetje passé. Altijd zo dezelfde menu's. Wij doen een combi van thais (omdat we op huwelijksreis nr thailand gaan) en frans: voorgerecht (fris thais slaatje), tussengerecht (iets in de stijl van een thaise curry), hoofdgerecht (vleesgerecht met een fusion van europese en thaise smaken) en dessert (ijstaart).
Wij doen het volgens de "oude generatie" ... Soep - Hoofdgerecht - dessert buffet .Wij zitten met teveel mensen om die een voorgerecht + soep nog eens te geven en dan nog hoofdgerecht ... dus dan maar oude cliché stijl :)
Wij hebben ook geen soep gekozen, maar eerst een koud voorgerecht en dan een warm voorgerecht.Wij vonden dat soep in de zomermaanden niet zo lekker smaakt of op dit moment wanneer het koud buiten is en je lekker aan je soepje kan verwarmen.
voorgerecht en soep bij ons :-D
Bij ons soep en warm voorgerecht. Langs de ene kant omdat mijn verloofde een grote soepliefhebber is en langs de andere kant ook qua prijs. Een soepje kost 3 euro terwijl je bij een koud voorgerecht al rap rond de 10 euro zit. Dat scheelt toch een pak!
Of 2 voorgerechten en soep? haha dat is bij ons zo. :) Nee ik zou ook voor 1 voorgerecht en soep kiezen dan.
Amai Silke twee voorgerechten en soep :-)Dan is mijn buikje al vol haha :-)
We hebben ons proefdiner al gehad en dat viel nog goed mee ze :) het zijn niet zo'n zware gerechtjes. ;)