Terug naar overzicht
ik heb net zo'n kleedje van rinascemento. en ik heb daarinderdaad een donkerblauw vestje op. in het begin dacht ik: mmm rare combinatie, maar het past echt bij !
Ik zou voor wit durven gaan ... :-) Tof kleedje trouwens!
http://www.linearaffaelli.be/nl/collectie/occasion-wear... Dit is het kleedje dat ik heb besteld voor de trouw van mijn beste vriendin :-)
Hehe prachtig kleed! Mijn zus heeft hetzelfde voor mijne trouw :-) Het mijne is gene linea hoor maar het trekt er op, het is van Fly Girl (een italiaans merk) maar ik vind het nergens op internet daarmee...
ik zou voor schoenen en tasje in eenzelfde kleur gaan, inderdaad iets met een blauwige ondertoon of inderdaad wit (om toch iets wit te hebben haha) en eventueel je sjaal / stola / bolero / jasje / ... in diezelfde kleur! ik zou zelf eerder voor een sjaal gaan, omdat een jasje met leuke effect van je kleedje vanboven wat weg zou nemen... ik zou 'em eerder losser drapperen over de schouders - niet achter vastbinden.... maar dat heeft meer te maken met het feit dat ik het niet zo heb op vastgeknoopte, nauwe dingen :D
mijn schoonzus heeft dat kleedje gekocht van Linea Raffaelli. Prachtig kleedje, ze had er ook een sexy lijn in :)