Terug naar overzicht
heb je een mailtje gestuurd ;-)
gestuurt
Hallo, Ik ben ook volop bezig met mijn misboekje. Je mag me ook gerust een mailtje sturen. Liesbetlingy@hotmail.com Dank u alvast
gestuurt liesbet
Dank u, heel vriendelijk van je. Veel plezier met het plannen van je huwelijk nog.
ggd liesbet,Jij ook nog veel plezier met het planne van jullie huwelijk.Wij zijn zo goed als rond enkel nog wat liedjes af zoeken voor het binne komen(feest) al de rest zijn we klaar
Heb het onze ook net verstuurd.
Hallo, Je mag dit ook altijd naar mij sturen: evivancamp@hotmail.com
Hier nog een bruidje dat deze week het misboekje wil aanpakken!Ideetjes zijn altijd welkom dus op taschke_dw@hotmail.com Alvast bedankt!
HalloIk ben ook eens begonnen aan ons misboekje. Inspiratie is altijd welkom! Je mag dit mailen naar: chiarahauben@hotmail.comBedankt!
naar mij mag je ook altijd doorsturen... ik begin er deze week ook aan...Charmy.roelstraete@telenet.be
Ik zou dit ook wel graag willen.bieb4you@hotmail.com Alvast bedankt en succes verder.
Ook ik ben wel eens benieuwd om wat inspiratie op te doen want we kijken hier toch een beetje tegen op. delphinejorez@telenet.beAlvast bedankt en succes bij het verdere verloop.
@Nieke - kan jij mss de ontvangen misboekjes doorsturen naar de mensen die het hierboven ook graag zouden hebben aub?BEDANKT!