Terug naar overzicht
Mijn schoonzus en nicht zijn in het verleden al naar Scarpellini geweest en waren daar niet echt tevreden. Mijn schoonzus had daar een suitekleed gekocht en na een maand bleek ze zwanger te zijn. Ze vroeg of ze een ander kleed mocht kopen en dat kon niet zijn. Ze heeft het eerst gekozen kleed meegekregen naar huis zonder discussie.Mijn nicht heeft daar vorig jaar haar suitekleed gekocht en heeft veel meer betaald of dat ze eerst gezegd hadden.Voor mijn huwelijk zijn mijn zus en schoonzus naar La Sposa geweest in Roeselare. Ik heb ook al veel goede dingen gehoord van Bruidskledij Steven in Torhout.
Als je streek van Oostende bent, zou ik eens kijken in Azzuro. Daar hebben ze ook suitekleedjes en cocktailjurkjes. Cocktailjurkjes vind ik persoonlijk mooier bij deze leeftijd dan suitekleedjes... Mijn zus (23 jaar) heeft ook haar kleedje voor onze trouw daar gekocht, en heel tevreden van!
ik ben al naar beiden geweest en in scarpellini hadden ze meer keuze en veel vriendelijker,azzuro vond ik maar niks,zeker niet als je de oude dame hebt.in scarpellini is er ook een outlet.bij steven ben ik ook geweest en heel vriendelijk geholpen geweest,ook qwa uitleg en keuze.ik denk wel dat scarpellini iets duurder is dan steven.bij robel roeselare ook heel vriendelijk en behulpzaam,en redelijk keuze.
Mijn trouwkleed komt van scarpellini, en heb daar toen ook veel suitekledij gezien. En de mensen zijn daar supervriendelijk. Echt een aanrader!