Terug naar overzicht
Ohja, openingsdans is ook gekozen (wat mij betreft toch, mijn verloofde vind het leuk om nog wat verder te zoeken :-p ), en lingerie mag ik zeker niet vergeten op m'n (onbestaande) lijstje te zetten... Ik maak voor alles en nog wat lijstjes, behalve voor m'n trouw blijkbaar. :-DBinnenkort ook demodagen van onze cateraar, dan kunnen we gaan kiezen hoe ons menu of buffet er gaat uitzien...
Hey Mona, klinkt allemaal al goed he!!!!!!
Ja, we zijn niet van 't type om ons snel op te jagen in deadlines, zelfs als we de helft nog in de laatste maand moeten doen maken we ons daar niet zenuwachtig over. Komt wel goed, denken we altijd. Maar ook gevaarlijk natuurlijk... hoe meer op voorhand gedaan is, hoe beter, toch. Ondertussen dag en uur ook vastgelegd om nog wat meer uitleg te krijgen over menumogelijkheden en tafelversieringen... We hebben wel gemerkt dat blijkbaar niet iedereen onze save the date ontvangen heeft, we dachten het al owv de weinige reacties de dag erop. Heb al een paar mensen via een andere weg gecontacteerd om te vragen of ze het ontvangen hebben, en blijkbaar hebben sommigen het niet gekregen. Dat zal nog wat opvolging vragen, maar dat zal wel normaal zijn. Ik lees hier vaak dat zelfs op officiële uitnodigingen de respons soms laag is, dus voor een save the date zullen we ons maar niet te veel zorgen maken zeker?