Nu Online
Momenteel zijn er 284 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Save the date verzonden!

25-2-2013 13:50:50
Voila, na de datum, zaal en catering, fotograaf, jurk, ondertrouw bij de gemeente en samenstelling gastenlijst, hebben we gisteren onze save the date verstuurd, volgens de teller zo'n 150 dagen voor de grote dag. Misschien al wat laat voor een save the date voor de zomer, maar degenen die na één dagje al gereageerd hebben komen allemaal al, dus dat zit al goed. Heeft lang geduurd eer we die verstuurd hebben, omdat we het moeilijk vonden om de gastenlijst samen te stellen + dan ook nog es alle mailadressen te verzamelen (we zijn allebei nogal uitstellers), maar 't is dan toch gelukt om ons filmpje per mail te versturen. Mochten het gedrukte kaartjes geweest die in enveloppen met postzegels verzonden moesten worden, het zou nog langer geduurd hebben... :-D

Allez, what's next? Een keertje naar de naaister bellen hoe het zit met haar timing voor het korter maken van de jurk + maar eens een belletje plegen naar de notaris om te kijken wat voor ons het meest geschikt is qua huwelijkscontract...

En dan nog... kostuum van de bruidegom, schoenen en juwelen voor de bruid, de uitnodigingen (!) zaalaankleding, kijken wie m'n haar en make-up gaat doen...

mona
27-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 658

mona
27-7-2013
 Meld misbruik25-2-2013 13:52:59

Ohja, openingsdans is ook gekozen (wat mij betreft toch, mijn verloofde vind het leuk om nog wat verder te zoeken :-p ), en lingerie mag ik zeker niet vergeten op m'n (onbestaande) lijstje te zetten... Ik maak voor alles en nog wat lijstjes, behalve voor m'n trouw blijkbaar. :-D

Binnenkort ook demodagen van onze cateraar, dan kunnen we gaan kiezen hoe ons menu of buffet er gaat uitzien...

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik25-2-2013 15:33:52

Hey Mona, klinkt allemaal al goed he!!!!!!

mona
27-7-2013
 Meld misbruik26-2-2013 10:18:12

Ja, we zijn niet van 't type om ons snel op te jagen in deadlines, zelfs als we de helft nog in de laatste maand moeten doen maken we ons daar niet zenuwachtig over. Komt wel goed, denken we altijd. Maar ook gevaarlijk natuurlijk... hoe meer op voorhand gedaan is, hoe beter, toch.

Ondertussen dag en uur ook vastgelegd om nog wat meer uitleg te krijgen over menumogelijkheden en tafelversieringen...

We hebben wel gemerkt dat blijkbaar niet iedereen onze save the date ontvangen heeft, we dachten het al owv de weinige reacties de dag erop. Heb al een paar mensen via een andere weg gecontacteerd om te vragen of ze het ontvangen hebben, en blijkbaar hebben sommigen het niet gekregen. Dat zal nog wat opvolging vragen, maar dat zal wel normaal zijn. Ik lees hier vaak dat zelfs op officiële uitnodigingen de respons soms laag is, dus voor een save the date zullen we ons maar niet te veel zorgen maken zeker?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...