Terug naar overzicht
Hoi Katrien,Wouw! 2 december! Hopelijk heb je een wit huwelijk. Da's pas origineel.Success met je huwelijksdag! Break a leg, maar iet te letterlijk, he ;-)Thierrywww.fotomoment.be
Hallo Katrien, ik trouw net een week voor jou op 25/11/2006. De week ervoor op 18/11 is het al megadruk, dan heb ik een proef-make up, mijn kleed een laatste pasbeurt, mijn proefkapsel,... doe jij dit dan op 25/11?Ik heb voor de hele suite 6 witte duo paraplu's gekocht voor moest het sneeuwen of regenen dat 't geen kakafonie is van paraplu's op de foto's.Kan jij op de zustersite zien hoeveel weken jij nog te wachten hebt?Naar waar gaan jullie op huwelijksreis? Wij vertrekken 3/12 naar Brazilië voor een rondreis van 15dagen.Groetjes,Dominique25-11-2006
Ik heb het op 24/11 super druk. 's Morgens krijg ik een gelaatsverzorging en in de namiddag ga ik naar de kapper om te testen. 17/11 ga ik de laatste keer mijn kleed passen en krijg ik het ook mee naar huis. En de 18e is het dan de Vrijgezelle avond. Ik ben eens benieuwd wat ze allemaal in petto hebben. Ik vind het echt wel fijn al die voorbereidingen. Maar na deze drukke periode zal de huwelijksreis wel deugd doen. Wij gaan naar Aruba. Twee weken genieten van zon, zee en elkaar.Veel plezier de 25ste. Probeer van elke minuut te genieten. Groetjes,Katrien
Hallo,Wij trouwen ook op 2/12/2006!! Ik ben ook serieus aan het aftellen. Ik ben vanaf 27/11 in verlof en heb elke dag wel een verwenmoment gepland. Wij trouwen op 25/11 wel nog voor de wet dus dat wordt dubbel feesten!De laatste loodjes wegen inderdaad door...maar de mooie dag en onze huwelijksreis naar Namibië maken alles goed!Nog heel veel plezier met jullie voorbereidingen want binnen 5 weken is "den trouw" weeral voorbij!groetjesSara en Jo
hallo katrienwij trouwen ook op 2 december, nog net 30 dagen hihi.wij zullen dan precies 1 jaar verloofd zijn, dus het begint ook bij ons te wegen.mijn vrijgezellen is op 11.11 enmijn proefkapsel en laatste pas is op 18.11, dan heb ik 25.11 nog als 'reserve', moest er iets mislopen ;-)wij trekken na de trouw tot kerstmis naar australië, kwestie van eens volledig er tussen uit te zijn want we hebben nog geen zomervakantie gehad.waar trouwen jullie?groetjes en nog veel moed voor die laatste zware loodjesbirgit02.12.06
Dag Katrien,Bij mij is het ook bijna zover. Wij trouwen op 9 december 2006, nog 5,5 weken !! De week daarna vertrekken we op huwelijksreis naar Nieuw-Zeeland !Ik moet enkel nog mijn trouwbelofte schrijven en ben nu aan het rondneuzen om wat ideeën op te doen. Moest je daar interessante links over hebben, laat het me gerust weten !De kriebels beginnen stilletjesaan te komen...
Hey dames,af en toe kom ik hier nog eens piepen en als ik dan zo'n berichtjes als die van jullie lees, krijg ik toch weer de kriebels.Wij zijn nl. vorig jaar 3 december getrouwd en het was een prachtige dag! Geniet er dus allemaal maar van want zo'n "winterhuwelijk" is echt wel speciaal. En al diegene die ons eerst verbaasd aankeken toen we melden dat we in december gingen trouwen, hebben achteraf hun mening serieus bijgedraaid. Veel succes en geniet van jullie schitterende dag!groetjesKathleen03.12.2005
Leuk dat er zoveel reacties op zijn gekomen.En ik vind het nog steeds super leuk dat we in de winter trouwen.Het enige waar ik niet aan gedacht heb dat is dat het zo vroeg donker is. Maar een probleem is dat niet echt. Dan is alles direct veel gezelliger.Groetjes,Katrien 2-12-2006