Nu Online
Momenteel zijn er 440 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Foto's

1-10-2004 16:09:02
Vinden jullie het normaal dat je een half jaar moet wachten op de foto's??? wij zijn deze zomer getrouwd en zouden onze foto's maar krijgne tegen/na kerstmis?!
Terwijl ons eerst verteld werd dat we zelf de foto's mochten kiezen die in het boek kwamen en dat een max 2 maand zou duren en daarvoor betaal je 1500€.

Patty

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 918

Sophie

Meld misbruik1-10-2004 16:13:39

Hoi Patty,

Neen, dat is echt niet normaal hoor!
Wij hebben een contract met onze fotograaf dat hij ze 1 maand na ons huwelijk in het door ons gekozen foto-album met de lay-out die we willen.
Indien hij dit niet doet kan hij hiervoor aansprakelijk gesteld worden.

Groetjes,
Sophie

Patty

Meld misbruik1-10-2004 16:21:12

Alvast bedankt Sophie

Wij balen er echt van, wij zijn getrouwd zonder dat iemand het wist en nu vertellen we het tegen de mensen en die vragen steeds om de foto's...wat begrijpelijk is. We mogen niet eens zelf ons foto's kiezen, we wilden geen geposeerde foto's, terwijl de fotograaf telkens zei doe dit doe dat we hebben zelf even moeten uitschieten tegen de fotograaf eer hij besefte dat wij kiezen welke foto's wel of niet worden gemaakt terwijl we op voorhand 3 keer zijn langsgegaan om alles te bespreken... Ik hoop dat ons boek als we het eindelijk hebben aan onze verwachtingen voldoet. 1 ding weet ik zeker volgend jaar trouwen we voor de kerk en onze familie en vrienden en deze fotograaf zal er niet bij zijn!

Hilde
29-5-2004
 Meld misbruik5-10-2004 11:33:13

Wij zijn eind mei getrouwd, en hebben ook nog steeds onze foto's niet. Onze fotograaf belooft steeds "Volgende week zijn ze klaar", maar als het dan zover is, dan is ofwel de doos nog niet geleverd ofwel moet hij nog een gedeelte inplakken. We beginnen nu wel heel ongeduldig te worden, vooral omdat onze familie er iedere keer naar vraagt. En wij betalen ook minstens 1500 EUR !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...