Nu Online
Momenteel zijn er 649 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gezocht - een Ford Mustang voor op ons trouwdagje!

26-2-2013 12:48:42
Hallo iedereen!

Wij zijn dus op zoek naar iemand die een Ford Mustang (oud model) heeft en die graag voor ons wil rijden.
Wij hebben al gezocht bij verhuurfirma's maar hun prijzen zijn een beetje aan de hoge kant :-)

Wij komen van Houthalen-oost dus is het makkelijker als het iemand is vanuit dezelfde regio.

Als jullie iemand kennen of jullie willen voor ons rijden, mogen jullie ons altijd contacteren.

Alvast bedankt!

Enza
13-4-2013
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 666

Sofie
17-8-2013
 Meld misbruik26-2-2013 13:38:22

Hoi,

ik weet niet wat jullie budget is, maar wij hebben deze vastgelegd:

http://www.trouwautoservice.be/

De prijs begint aan 250 euro. Dan is 4u ter plaatse, 100 km voor de heen- en terugrit, en 50 km ter plaatse inbegrepen. Wij gaan daar enkele uren over dus betalen wel iets meer, maar het blijft schappelijk, vind ik dan toch.

Hopelijk heb je er iets aan!

sharon
6-9-2013
 Meld misbruik26-2-2013 13:53:14

hoi,

heb je al eens gekeken op volgende site,
zijn soms particulieren en veel goedkoper :-)
http://www.oldtimerweb.be/

Sofie
17-8-2013
 Meld misbruik26-2-2013 14:57:07

Daar komt die hierboven ook vandaan. ;)

Inderdaad goeie site, veel particulieren dus sowieso goedkoper!

teo

Meld misbruik26-2-2013 15:07:36

teo

Meld misbruik26-2-2013 15:09:43

PAS HIERMEE OP WANT O PLATEN OF OLD TIMER PLATEN MOGEN NIET MEER GEBRUIKT WORDEN , HUWELIJKEN OOK NIET;

Seya

Meld misbruik26-2-2013 16:14:45

Ik kom ook toevallig uit houthalen oost :) Ga is kijken op de site van Fotograaf Geurts die is van genk , of geef het is in op kapaza ( heel gek , geef gewoon in ceremonie wagens , limburg in ) Ik was ook aan zoeken voor zo'n auto ik kwam toevallig op de site uit. .. ookal trouwen wij binnen 2 jaar toch ben ik al aan zien voor vanalles :)

Groetjes ..

sharon
6-9-2013
 Meld misbruik26-2-2013 18:07:12

aan teo,
alle auto's zijn wel met nieuwe platen ,
dus hier zal er geen pobleem mee zijn....

Enza
13-4-2013
 Meld misbruik28-2-2013 13:08:37

Bedankt voor jullie reactie's!

@ Sofie & Sharon: heb ook al gekeken op die site's, maar vindt ze en beetje te duur. Wij hebben spijtig genoeg niet meer veel budget over :-)

Nu hebben we via een kennis toch iemand gevonden die eventueel wilt rijden voor 200€!
Deze avond eens met hem contact opnemen en hopen dat het voor een hele dag is :-)

@ Seya: Ahh ik wist niet dat fotograaf Geurts ook auto's verhuurde. Hun kan ik dan ook eens contacteren.
Vroeg beginnen kan nooit kwaad! dan heb je minder stress op het einde.
Wij zijn best laat begonnen met alles te regelen. Nu met 43 dagen op de teller begint het toch te tellen! We moeten gelukkig niet meer zoveel regelen :-)

Elsie
28-7-2012
 Meld misbruik9-3-2013 0:04:50

Wij hebben ook een "oude" Ford Mustang. Ben van Hasselt.
Je mag mij altijd mailen elsievdb@hotmail.com.

Elsie

Meld misbruik19-3-2013 17:15:02

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...