Terug naar overzicht
Hi!Wij hebben onze ceremoniemeester gevraagd aan de hand van een zelfgemaakt scrapboekje. Welke ook te zien is in mijn avatar!Op de achterste pagina had ik een brief geplakt met wat ik van haar verwacht. De brief begon zo:CeremoniemeesterJij bent de regisseur van ons huwelijkDit houdt in dat je zorgt dat de dag gladjes verloopt en dat wij niets hoeven te doen en ons niet met “problemen” hoeven bezighouden. Je hebt er wat organisatietalent voor nodig.Vanaf vandaag begint deze taak voor jou, als je JA zegt.De taken die je de ceremoniemeester geeft kan je van een paar tot een hele hoop maken. Het is maar net wat je zelf wilt. Ik heb toen op internet eens lopen zoeken naar de takenlijst. Daaruit hebben we samen gekozen wat of fijn leek als iemand dat voor ons doet. Gewoon kleine dingen die misschien vergeten worden, zoald de ringen en papieren en natuurlijk het in de gate houden van de tijd!. Uit die lijsten die we gevonden hebben hebben wij dus een selectie gemaakt en deze beschreven. Maar het is leuk om een vacature te maken! Leuk idee... Of wat dacht je van een YouTube filmpje!Succes en laat het ons weten wat je gedaan hebt. Ben benieuwd.