Terug naar overzicht
Zoals je hebt geschreven :1 .bruidspaar2. ouders bruid3. ouders bruidegom4. grootouders bruid 5. grootouders bruidegom6. zus & partner (getuige)7. broer (getuige)8. getuige (beste vriendin) bruid & partner9. getuige (beste vriend) bruidegom
HAHA had ik zelf niet door dat dit eigenlijk een logische volgorde is Is het altijd eerst familie van de bruid en dan pas bruidegom (zoals eerst ouders bruid, dan pas ouders bruidegom?) Ik wil niemand op z'n tenen trappen hé Ik dacht misschien aangezien de broer van m'n ventje en zijn getuige beide nog vrijgezel zijn om ze 'samen' te laten lopen of is dit niet gepast?
wij hebben het zo 1:De meter van de bruid2:De meter van de bruidegom3:De peter van de bruid4:De peter van de bruidegom5:De Boer van de bruid(ook getuige)6:De broers van de bruidegom( ook getuige)7:Schoonvader met mn mijn mama8:Schoonmoeder met mn ventje9: De bruidsmeisjes10: ik zelf met de papa zo hebben wij het staan voor de kerk.voor het gemeente ga ik nog zien kan zijn dat het zo blijft.voor de feestzaal (tafelschikking) dat kiest je natuurlijk zelf he.Onze ouders zitten samen met ons aan tafel en de getuigen ook.en de rest zetten wij dan aan een ander tafel hoe weten we nog nie
oh ik zou het niet weten.wij hebben:1. ik met mijn papa2. aanstaande met zijn mama3. mijn ma met zijn pa4. bomma en bompa5. mijn zus met partner6. zijn zus met partner7. vriendin met partner8. vriendin met partnerdus qua ouders ... geen idee ...
en net zoals bij candy, wel in omgekeerde volgorde, dus eerst stap 8 naar binnen, dan 7, dan 6, ...en kort voor mij en mijn papa gaan de kindjes binnen ...
bij ons...IEDEREEN...zal al in't gemeenthehuis zijn,wij komen met de lift,dus later binnen...gaan we na het gemeentehuis,recht tegenover is een restaurant...waar een klein receptie is voor diegene die heel de dag bij ons zijn, een uurtje?...dan vertrekt iedereen naar de kerk...en ik en m'n pa wachten,m'n getuige zet dan mijn sluier op....en we vertrekken naar de kerk,me de enige bruidsauto...een cremewitte volvo amezone...DUS MIJN GETUIGEN manen vrouw zijn bij mij,iedereen is al in de kerk...bruidegom staat aan't altaar ongeduldig te wachten (misschien wel een kwartier) ik kom binnen met de bruidskindjes,stappend met pa en achter ons mijn getuigen met m'n rolstoel...........MOOI HE
Daar zijn wij ook nog niet aan uit, dus ik volg even mee.In onze suite zijn: wij (uiteraard), mijn mama, verloofde zijn mama en papa, mijn meter, verloofde zijn meter, oma en peter, mijn broer, verloofde zijn zus en haar man. Aangezien mijn papa er niet meer is, zou mijn mama mij weggeven,