Terug naar overzicht
Super. Zet 'm op!
heb je foto's van je uitnodigingen en de cover van jullie misboekje?
Ja hoor Sara, geef maar je mailadres dan stuur ik es door.
Geweldig!!Die details gaan zooooo geweldige pictures opleveren!!! :-)Succes nog en genieten é ;-)...het wordt een topdag!groetjesSandra
Hey RebeccaGisteren lag de uitnodiging hier op de mat, en ik vond ze geweldig! Mooi, fris en happy! Ik probeer me in te houden om naar die site te gaan en te piepen naar de ideeën die je nog opdoet zodat het op de dag zelf een verrassing is... Moeilijk, heel moeilijk!Ons ontwerp voor onze uitnodiging zit ondertussen bij de drukker en volgende week hebben we ons proefexemplaar. Spannend dus!Veel plezier nog met de laatste voorbereidingen!Lx
och zo leuk.. ik wou dat ik ook meer tijd had om zo een dingen te maken.. vind dat echt super persoonlijk! Nog veel plezier!Kan je eens naar mij mailen ook? ben best wel nieuwsgierig: Charmy.Roelstraete@telenet.beGroetjes,Charmy
Ben ook wel een nieuwsgierig ding ze Wilt ge ze naar mij ook mailen? eline.vandenbossche@hotmail.comHeb al eens gepiept op die website, ziet er inderdaad allemaal heel leuk uit. Een beetje retro ook vind ik...Ga ik later nog eens verder uitpluizen
leuk toch dat je in je nopjes bent!!!!!!
Hé Rebecca , Ben zo blij voor je dat alles goed geslaagd is . Weet niet hoe het er eigenlijk uitziet , maar als je iets persoonljk maakt , geeft dit wel een extra persoonlijke tint . En het wordt beslist spannend , want met nog maar 58 dagen op de teller al het er zeer vlug zijn .Zo spannend ! Ben zo blij voor jullie dat je zo gelukkig bent .Nog heel veel plezier met allesGroetjes Brigitte
Hey,Hoe heb je dat gesteld bij Elke van Looks of versailles?Vond je het resultaat in orde.ik in iedet geval super tevreden hoor en verlang al naar D day!!veel succes nog met je voorbereidingenvanessa
Veel succes Rebecca!!Zal dik in orde zijn!!
Nog veel voorbereidings plezier!Ik ben nu al benieuw naar de foto's. .Ik probeer niet meer naar de teller te kijken.. In het begin kon ik niet wachten tot hij onder de 100 stond. Nu krijg ik de kriebels om te zien hoe dichtbij onze dag komt.En bedankt voor de tip bij humpiedump!Groetjes
@ Charmy en Eline: mailtje komt eraan, sorry voor de vertragingi@ Lieve: hihi, nog even wachten curieuzeneuzemosterdpot!@ Frida, Brigitte en Joke: bedankt, op zo'n momenten geniet ik dubbel van de voorbereidingen!@ Vanessa: ik heb het echt super gesteld. Hele, lieve en voelde me echt op mijn gemak. Proef was alvast super en kijk nu al uit om het totaalplaatje op de dag zelf te zien!@ Mieke: we zitten hier al allebei een tijdje op dit forum en ons moment begint inderdaad te naderen, eindelijk! Blij dat je het hemd bij Humpiedump hebt gevonden, zijn er zelf ook heel tevreden over!
Dank je wel Rebecca!
Heel mooie uitnodigingen! Super leuk gedaan zo in jullie thema
Merci :)