Terug naar overzicht
Julie, als je met een opsteekkapsel werkt, zou ik wat meer tijd nemen voor de kapper. Ik heb hiervoor een uurtje nodig, zonder het over-en-weer-rijden bijgerekend. Misschien het tijdstip van je make-up en aankomst bruidegom klein beetje verlaten zodat dit lukt?Als je je trouwkleed achteraan moet laten vastrijgen, heb je volgens de winkel waar ik gekocht heb, zeker 20 minuten nodig. Bij een kleed met knopjes gaat dit sneller.Ik ben alvast benieuwd naar je foto's in het Fort Napoleon. Wij hebben ook die fotolocatie gekozen.Succes!
Wij trouwen ook om 11.30 u voor de wet en ik moet om 7u30 bij de kapper zijn. Bij ons is het als volgt:- 7.30 u kapper- 9 u make-up aan huis en aantrekken kleed- 10 u aankomst suite bij ons thuis- 10.30 u aankomst bruidegom- 11.15 u vertrek naar gemeentehuis (is maar 5 min ver, maar tegen dat iedereen vertrokken is en we door het centrum geraken en geparkeerd zijn...)- 11.30 trouw voor de wet- 12.15 u etentje met de suiteen dan 's avonds vanaf 18.30 u avondfeest.
In feite hoef je slechts rekening te houden met je aankomstuur voor je wettelijk huwelijk. Indien er wat speling zit op de andere items in je uurplanning, is dit niet zo erg.Sommige zaken zullen zowiso wat uitlopen.Laat het niet vergallen door onnodige stress.grtz www.discovideo.be
Ik zie dat je maar 5 min. rekent om je naar het gemeentehuis te verplaatsen. Zou je daar niet wat meer marge nemen voor alle zekerheid?
Om 8 uur naar de kapper--> Voor een opsteekkapsel moet je toch gemakkelijk 1 uur rekenen.--> Hoeveel tijd heb je nodig om van de kapper naar je huis te rijden?9 uur make up aan huis 9 uur 45 aantrekken trouwkleed10 uur 15 aankomst bruidegom kan ook 10 uur 30 worden mss is dit beter?11 uur 25 vertrek gemeentehuis 11 uur 30 wettelijk huwelijk te blankenberge--> Is 30 minuten voldoende voor het wettelijk huwelijk en felicitaties in ontvangst te nemen?12 uur vertrek naar oostende12 uur 30 aankomst oostende fort napoleon voor hapje en drankje ( ondertussen worden de foto s genomen)15 uur 15 vertrek oostende naar feestzaal16 uur aankomst feestzaal16 uur 30 start receptieGroetjes,WeddingDesigner