TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nadia
5-10-2013
|
27-2-2013 14:23:04
goh 't is maar een klein fotootje eh...... maar mij stoort dat alleszins helemaal niet! je hebt een vrouwelijk figuur (wees blij, er zijn er veel die dat zouden willen hebben ;-)) en dat mag gerust getoond worden, vind ik! op de foto komt het alleszins toch niet te fel over, net mooi vind ik! tuurlijk vindt je verloofde dit geweldig, denk ik haha
|
|
Melanie
5-9-2014
|
27-2-2013 14:28:03
Zeker niet twijfelen. Jij bent er blij mee, je verloofde is er blij mee, Je mam vind het mooi en je oma. Ik vind het ook niet storend, ik zou willen dat ik zoiets kon dragen! Maar ja met ruim 100kg ben je dan net een rolade hahaha. Maar het staad je echt goed!
|
|
Katrien
20-4-2013
|
27-2-2013 14:31:30
Voor zover ik het nu kan zien, vind ik het best leuk! Ik ga straks nog eens kijken, want nu is de foto nog heel klein. Ik kan die enkel zien in het overzicht van de topics. als ik het topic open doe (en je profielfoto dus groter kan zien) zie ik je oude foto nog (met de rozen en de ringen). Maar dat is normaal gezien straks wel veranderd. Maar ik zou ook niet twijfelen. Als iedereen het mooi vindt, dan ga je daar écht wel mooi in zijn!
Maar ik snap je twijfel ook wel hoor! Ik ben ook zo'n twijfelkont. Ik had een heel mooie jurk gezien, maar was het die wel, was dat wel dé jurk? Zou er toch geen mooiere zijn,...? ;-)
|
|
Bea
6-7-2013
|
27-2-2013 17:18:58
Als je mama en oma het goed vinden dan zal het wel zo zijn. Zij zouden je toch nooit iets genant willen laten aandoen!
|
|
Sofie
6-7-2013
|
27-2-2013 17:33:50
Ziet er toch goed uit! Als iedereen het mooi vindt, zou ik zeker niet twijfelen hoor!!
|
|
Karen
13-7-2013
|
27-2-2013 18:00:07
Ik zie nog geen foto maar : dat er je poep in staat is eerder een voordeel dan een nadeel! Wat is mooier dan een vrouwelijk figuur? :) Mijn gewicht is ook soms een bron van stress, maar een dikke poep is nu eens iets waar ik me niet aan stoor..laat staan dat ik zou willen verstoppen. Als iedereen het mooi vond, en jij vindt het mooi, dan heb je goed gekozen! Niet aan twijfelen..
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|