Terug naar overzicht
Dag Jonina,Mocht je nog op zoek zijn naar een huwelijksfotograaf: www.christvilez.be - www.huwelijksfotografie.info Ik werk huwelijksreportages af (met 1 of 2 fotografen) waarbij u alle foto's (meer dan 1.000) bewerkt op dvd's krijgt... U krijgt de foto's in groot formaat, hoge resolutie (belangrijk zodat u ook zelf aan de slag kan met de foto's) op dvd's.In de DVD box zit ook een slideshow waarop u uw mooiste dag herbeleefd in een 20 tal minuten...Greetz,Christ
Dank u wel voor jou reactie!
Hoi JoninaOp onze website: www.jdes.be , vind je een heleboel informatie terug over onze videoreportages. Met 2 cameramannen brengen wij uw volledige dag in beeld. Achteraf ontvangt u een film van +- 60 minuten op 3 dvd's + 1 blu ray en dit elk in een gepaste box.Hartelijke groeten,JarneJDesign
Wij hebben een fotograaf (de vrouw van een collega van mijn vriend) en een videograaf (www.jdes.be ) beiden aan een schappelijke prijs. Daarom hebben we besloten de twee te doen. Vooral omdat ik wat schrik heb dat de dag zou gauw gepasseerd is en dat je niet alles goed hebt kunnen opnemen. Beeld zegt nog net iets meer dan foto.
Die dag is zo vlug voorbij !enkel door de vele foto's en de film kan je héél lang blijven na genieten.Wij zouden het onmiddelijk opnieuw zo doen. Dit weekend onze film nog bekeken van JDES.BEEn het is bijna een jaar geleden intussen.zeker een aanrader dus!!!
Hey Jonina :-) , Wij hebben ook Jdes als videograaf. Je weet, je mag 11 mei altijd komen piepen als je hun wilt ontmoeten. Xxx
Wij hebben niet laten filmen!zo blij met die keuze!een hele dag relaxt, en bij een foto kan je zoveel meer er zelf bij denken!Ik vind zelf dat foto's veel meer zeggen dan een film, daarom is een goeie fotograaf veel waard.Enkel de speech werd gefilmd door iemand aanwezig in de zaal.