Nu Online
Momenteel zijn er 664 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

lingerie voor probleemboezem

27-2-2013 20:36:18
Hallo
Is er iemand die weet waar ik ter recht kan voor bruidslingerie voor een pro bleem boezem? Ik heb een strapless jurk maar heb door veel gewichtverlies geen borsten meer over. Ik heb heel veel problemen om gewone bh's te vinden maar wil toch een mooi setje onder men jurk waar ik een mooie boezem in heb. Ik hoop ook dat ik hier geen 100den euro's aan moet spenderen.
Hopelijk kan iemand mij tips geven, liefst regio Antwerpen
Groetjes

Michelle
14-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1215

Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik27-2-2013 20:53:43

Ik weet niet van waar je juist bent. Maar na mijn 2 kindjes borstvoeding te hebben gegeven heb ik ook bijna geen borsten meer. Ik heb hier in Turnhout bij Lolali een superbra van selmark gekocht gehad. Ik heb een kleine a denk ik en bij die bh aan heb ik toch wel een b. Deze bh hebben ze wel niet zonder bandjes. Maar deze vrouw in de winkel is een super madam en heeft heel veel verschillende bh's van verschillende merken... hopelijk vind je je keuze...

Kathleen
15-6-2013
 Meld misbruik27-2-2013 23:08:41

Hier ook geen al te grote boezem...
Ik heb voor onze trouw de Wonderbra Ultimate Strapless gekocht.
http://www.laredoute.be/soutien-gorge-bandeau-ampliform...
Hij zit goed, geeft wat extra volume en is mooi en elegant

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik28-2-2013 7:10:16

Bij Hunkemoller hebben ze nu de maximizers die je 2 cupmaten extra geven en die ook in strapless model bestaan. Toen ik trouwde, heb ik mij zot gezocht naar een witte variant maar toen bestonden ze enkel in het zwart en dat past natuurlijk niet onder een trouwjurk. Maar nu (of binnenkort in de lente/zomer-collectie) hebben ze ze normaal ook in het wit en duur zijn ze niet :-).

Groetjes!

Evelien

Marjan
20-4-2013
 Meld misbruik28-2-2013 19:15:28

Ik heb ook de Wonderbra-bh die Kathleen vermeldde (maar dan in het rood) - zit idd heel goed, nog niet 100% ideaal voor mij maar dat is denk ik omdat ik het niet gewoon ben om strapless dingen te dragen :) dus ga hem nog een paar keer aandoen voor de trouw denk ik

Michelle
14-9-2013
 Meld misbruik1-3-2013 12:36:19

bedankt voor de reacties en tips!!
ik heb een maximizer bh van hunkenmoller, maar als ik deze strapless aanheb hangen mijn borsten nog bijna aan men knieën daarom dat ik hem niet genomen heb, maar mijn kleed is wel met korset dus mss dat je het dan niet meer ziet als ik men kleed aanheb. Vond ook dat hij strapless niet zo goed zat die bh.
ik ga zeker alles eens bekijken en proberen te passen, en hopelijk vind ik iets.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...