Terug naar overzicht
Ik weet niet van waar je juist bent. Maar na mijn 2 kindjes borstvoeding te hebben gegeven heb ik ook bijna geen borsten meer. Ik heb hier in Turnhout bij Lolali een superbra van selmark gekocht gehad. Ik heb een kleine a denk ik en bij die bh aan heb ik toch wel een b. Deze bh hebben ze wel niet zonder bandjes. Maar deze vrouw in de winkel is een super madam en heeft heel veel verschillende bh's van verschillende merken... hopelijk vind je je keuze...
Hier ook geen al te grote boezem... Ik heb voor onze trouw de Wonderbra Ultimate Strapless gekocht.http://www.laredoute.be/soutien-gorge-bandeau-ampliform... Hij zit goed, geeft wat extra volume en is mooi en elegant
Bij Hunkemoller hebben ze nu de maximizers die je 2 cupmaten extra geven en die ook in strapless model bestaan. Toen ik trouwde, heb ik mij zot gezocht naar een witte variant maar toen bestonden ze enkel in het zwart en dat past natuurlijk niet onder een trouwjurk. Maar nu (of binnenkort in de lente/zomer-collectie) hebben ze ze normaal ook in het wit en duur zijn ze niet :-).Groetjes!Evelien
Ik heb ook de Wonderbra-bh die Kathleen vermeldde (maar dan in het rood) - zit idd heel goed, nog niet 100% ideaal voor mij maar dat is denk ik omdat ik het niet gewoon ben om strapless dingen te dragen :) dus ga hem nog een paar keer aandoen voor de trouw denk ik
bedankt voor de reacties en tips!!ik heb een maximizer bh van hunkenmoller, maar als ik deze strapless aanheb hangen mijn borsten nog bijna aan men knieën daarom dat ik hem niet genomen heb, maar mijn kleed is wel met korset dus mss dat je het dan niet meer ziet als ik men kleed aanheb. Vond ook dat hij strapless niet zo goed zat die bh.ik ga zeker alles eens bekijken en proberen te passen, en hopelijk vind ik iets.