TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lieve
|
27-2-2013 20:52:22
Ik heb ook niet echt een antwoord of oplossing voor jou, want eigenlijk heb ik ongeveer hetzelfde probleem; ik heb meerdere kindjes, waarvan het oudste 6 zal zijn. Ze zullen ook mijn bruidskindjes zijn, maar ik weet ook niet hoe lang ik ze zal op laten. Maar waar moet ik er dan mee naartoe, want alle familie zit natuurlijk op de feest, dus ik zou niet weten naar wie ik ze zou moeten sturen, dus...
|
|
smili
29-6-2013
|
27-2-2013 21:01:14
ik heb er wel opvang voor. Mijn vriendin (mama van ander bruidskindje) zal er zijn gans de dag, en gaat na de middag even naar huis met haar dochter zodat wij even onder de familie zijn. Voor mijn dochter heb ik ook een nanny voorzien (een mama van aan school) die er de hele dag zal zijn, en ze op het avondfeest mee naar haar thuis zal nemen als ze moe wordt. Maar de mama van het ander bruidskindje wil (zo heeft ze zelf voorgesteld) rond half7 terugkomen, en ze dan laten ophalen daar haar moeder (oma dus ... ) rond 22.00u Ok, ze is ook bruidskindje, en de mensen willen mss de bruidskindjes wel zien, maar ik weet het ni. Dat ik men eigen dochter er bij wil savonds, is niet meer dan juist, maar weet ni wat te doen met het ander meisje .... klinkt mss raar, maar ik heb precies liever dat ze savonds niet meer mee terugkomt naar het feest :-/
|
|
Kathleen
21-6-2013
|
27-2-2013 21:02:53
Bij ons worden de bruidskindjes tijdens de receptie opgehaald. Ze gaan dus ten laatste om 21u naar huis. Op ons avondfeest hebben we ook aangegeven liever geen kinderen te zien, aangezien iedereen dan op tijd naar huis moet. Zelf hebben we nog geen kinderen dus dat maakt het misschien wel iets anders...
|
|
candy
20-7-2013
|
27-2-2013 21:10:54
mijn bruidskindjes die gaan na de receptie gewoon naar huis ze zijn 5 en 2jaar . En dan zo een ganse dag is lang voor hun ze zullen blij zijn als zij zelf in hun bedje zullen liggen.Wat je ook altijd kan doen is vragen aan de feestzaal of zij soms geen plaats hebben waar de kindejes eventuweel even kunne gaan slapen. Vroeger heb ik dat ook gedaan toen ik bruidskindje was van mn nicht heb ik ook gewoon in de feestzaal geslapen(wel een zaal appart)
|
|
smili
29-6-2013
|
27-2-2013 21:28:29
candy, da wil ik ook weer ni .... dan ga ik willen da iedereen stil ga zijn, hahaha! denk da ik ook ga vragen aan men vriendin om haar dochtertje niet mee terug te brengen, maar hoe breng ik da aan ... ?
|
|
candy
20-7-2013
|
27-2-2013 21:40:43
Mijn 2 bruidskindjes zijn de kinderen van mijn schoonbroer. En zijn vrouw heeft gewoon aan haar zus gevraagt of zij het ziet zitten voor een dagje dan naar zee te komen en rond 17uur naar onze receptie te komen voor de kindjes te komen halen en dan ze mee naar huis te nemen omdat het anders te vermoeiend ging zijn voor de kinderen en de zus begreep het en was er mee akkoord. Ik zou het gewoon uit leggen aan u vriendin hoe jij u er bij voelt. En zeggen van ja als ik mijn dochter slapen ga leggen( of iemand anders) en ze ziet u dochter dan , dan wilt zij zelf ook niet gaan slapen. En mijn dochter heeft echt wel haar slaap van doen. Mss dat ze dat dan begrijpt en haar dochter dan ook thuis laat. Ik weet het moeilijk voor het zo vlak af te zeggen. Maar zou het zelf ook niet echt weten.
|
|
Sofie
6-7-2013
|
27-2-2013 21:54:54
Onze bruidkindjes (Allemaal rond 2 jaar) zullen er op de receptie bij zijn maar zullen daarna naar huis gaan. Tussen 18u en 19u zullen ze naar huis gebracht worden!
|
|
Bea
6-7-2013
|
27-2-2013 22:24:52
Hallo, Mijn 2 kinderen zijn ook bruidsmeisjes en er heel de tijd bij. Ze zijn wel ouder 8 en 10 jaar. Zij zullen naar huis gaan met het eerste familielid dat vertrekt (waarschijnlijk schoonmoeder) of een vriendin die er ook met haar dochter zal zijn. Er zal nog een nichtje zijn van 4 jaar. Ik mag van de zaal wel een matrasje meenemen om de kinderen te laten slapen, apart lokaal. Op mijn kinderen zal ik niet echt meer moeten letten. Maar het is aan de ouders om het op te lossen vind ik (babysit regelen of ze te slapen leggen). Ik denk niet dat je er zelf last van gaat hebben. Regel gewoon iets voor je eigen dochter en zeg dat tegen je vriendin. Op zich vind ik het wel leuk voor mijn kinderen dat er nog kinderen 's avonds bij zijn anders wordt het voor hen toch ook wat vervelend. Je hebt niet in de hand hoe lang je gasten blijven. Ze kunnen ook vroeg naar huis gaan omdat ze een babysit hebben maar er s'morgens vroeg ook uit moeten...
|
|
Eva
21-9-2013
|
28-2-2013 8:53:20
Ik heb een beetje hetzelfde voor. Ik heb 5 bruidskindjes, 3 van mezelf en mijn 2 nichtjes. Mijn 2 oudsten zullen dan al 10 en 11 jaar zijn dus die blijven gewoon op het avondfeest en ze hebben elk een vriend(innet)je uitgenodigd. Mijn jongste is 3 jaar en mijn nichtjes 3 en 5 jaar. Nu wil ik hen na de receptie naar huis laten gaan. Voor mijn zoontje is er een babysit die hem zal meenemen en de nichtjes gaan bij een vriendinnetje slapen, maar mijn zus wil hen pas wegbrengen 'als ze lastig worden' en hen dus zeker een tijdje op het avondfeest laten. Ik zie dat helemaal niet zitten, zeker omdat mijn eigen zoontje dan al weg is. Ik denk dat ik het mijn zus gewoon ga zeggen dat de kleintjes na de receptie naar huis moeten, ik vrees dat ze het verkeerd gaat opnemen maar so be it.
Ik zou het dus ook gewoon tegen je vriendin zeggen, een avondfeest is geen plek voor kleuters vind ik.
|
|
Stéphanie
19-1-2013
|
28-2-2013 9:22:10
Wij hebben 2 dochters 1tje van 4 jaar en 1tje van 10 maanden. Wij hadden doorheen heel de dag een oppas voorzien. wij hadden ook graag onze oudste dochter tot aan de openingsdans bij ons gehouden. Aan de oppas had ik gevraagd op voorhand om toch zeker met de jongste rond 19.00u naar huis te gaan zodat zijn toch op een deftig tijdstip in haar bedje lag. Toen zij klaar stond tijdens de receptie om te vertrekken vroegen wij aan onze oudste meid of ze graag al zou meegaan of nog wat wilde blijven, maar zij gaf zelf aan om mee naar huis te gaan en te gaan slapen. Het is ZO'N vermoeiende dag, ook voor die kindjes!!! Yanaïka was helemaal op om 19.00u dus de openingsdans heeft ze niet gehaald, maar lag wel op een mooi uur in haar bedje. Verder waren er geen kindjes op het feest. Ook de kindjes van m'n man z'n broer waren al op tijd naar huis omdat ook zij heel moe waren van de hele dag mee over en weer te gaan. Veel succes!!!
|
|
Vanessa
31-8-2013
|
28-2-2013 10:54:00
Onze kindjes zijn dan 5 en 2.5 en zullen waarschijnlijk na het eten (wij eten vooraf op restaurant omdat wij een trouwfuif doen) opgehaald worden door onze onthaalmama. Ik hoop op goei weer zodat we op het terras kunnen eten, kunnen ze nog lekker in de speeltuin, anders hebben we wel een apart zaaltje voor ons etentje. Zij liggen er ook altijd op tijd in 's avonds en ik weet zeker dat ze de openingsdans niet zullen halen alhoewel we dat zelf heel graag zouden willen. Was onlangs op een trouwfeest en koppel heeft kinderen wakker gehouden tot openingsdans. Kindjes waren doodop zodat de laatste twee uur voor de openingsdans er altijd iemand met hen op de arm liep en tijdens de dans hingen ze daar zomaar wat. Dat vond ik dan ook maar zielig. Heb ik liever dat ze in een vertrouwde omgeving lekker in hun bedje kunnen liggen. Dan is mijn moederhartje ook gerust
|
|
Evy
30-8-2013
|
28-2-2013 11:03:03
mijn vriend was ertegen om de kindjes na de receptie naar huis te doen, onze zoontjes ( 23 maand en 3 jaar) zullen op het feest blijven zolang ze willen, wij hebben een neefje van 13 jaar die op ze zal passen en als ze moe zijn brengt mijn schoonbroer ze naar huis en zal ons neefje meegaan om op hen te letten. ik persoonlijk ging ze ook na de receptie laten wegdoen, omdat ik bang ben dat ze teveel aan ons zullen hangen, maar de familie zegt dat zij wel een oogje in het zeil houden, dat er mensen genoeg zijn om naar te kijken.
|
|
Vanessa
31-8-2013
|
28-2-2013 11:32:53
Ik zou zeggen: ken je kind... Als je er eentje hebt die iedere avond vrolijk tot 21u of later rondhuppelt dan zal die dat wel halen op je trouwdag. Heb je er eentje die om 19u uitgeteld in de zetel ligt dan zal dat zeker op je trouwdag niet anders zijn.
|
|
Irina
15-6-2013
|
28-2-2013 13:13:17
wij hebben 4 bruidkindjes, mijn zoon en dochter (tegen de trouw 7 en 4) mijn vriend zijn zoon en dochter (tegen de trouw, 7,5 en 5,5)
zij blijven normaal bij ons tot iets na de openingsdans
de kindjes van de dichte familie (zussen/broers/ schoonbroers/schoonzussen) zijn er normaal ook bij op het avondfeest (18u) en dessertenbuffet (21u),
tegen half 11 zou de openingsdans zijn en rond 11u à half 12 zouden onze kindjes met hun oppas naar huis gaan, als het moet en ze amuseren zich dan is dat normaal geen probleem, alleen mijn dochtertje vrees ik wat voor, is er 's morgens ook vroeg uit, en ze zijn een ganse dag bezig...
|
|
Bruidje2013
25-5-2013
|
1-3-2013 10:39:30
Wij hebben 2 bruidsmeisjes maar in het totaal 5 kinderen in de suite. Ik kan me daar echt niet druk in maken. De ouders van de kinderen zullen wel doen om goed te doen zeker. Deze 5kinderen zijn ook de enige kinderen op ons feest. 2 ervan gaan na de receptie naar huis (omdat de ouders dat willen!) en de 3 anderen blijven tot het einde. Allemaal goed voor mij hoor! Zolang iedereen zich maar amuseert en ik er niet op moet letten :-D
|
|
nathalie
24-8-2013
|
2-3-2013 20:36:31
Wij hebben een feestzaal ( restaurant- hotel) dus wij hebben een gratis kamer in het hotel, en hebben een kamer bijgevraagd voor de kindjes. ( 6 en 8 jaar) De dochter van een nichtje van ons zal dan als babysit met de kindjes naar de kamer gaan als ze willen slapen. Op die manier kunnen de kindjes zelf kiezen wanneer ze willen gaan slapen.
|
|
jessica
31-5-2013
|
2-5-2013 23:31:12
Hallo'kes iedereen,
Wij hebben zelf ook een dochtertje van 4jaar en ook zij word ons bruidmeisje. Tijdens het hele gebeuren (receptie, eten en avondfeest) zullen er nog kindjes aanwezig zijn rond die leeftijd. Wij gaan een opblaasbare matras meenemen en als de kindjes moe zijn dan leggen we ze te slapen in afgezonderde plaats. Zo hebben we haar toch nog kort bij ons en moeten we geen opvang voorzien ;-).
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|