Terug naar overzicht
Dag Carolina,De Sint-Anna kerk in Brugge is nog een mooi kerkje.Ook de kerk in Ver Assebroek zou een mooie kerk zijn.Wij hebben voor de Sint-Jacob de Meerdere kerk gekozen in Hoeke, omdat het een pittoresk kerkje is, maar deze kerk is enkel voorbehouden voor de inwoners van Damme.Ik weet natuurlijk niet van waar je precies bent.groetjes
hoi, wij zijn van St.kruis en Varsenare. die in damme is inderdaad super mooi, maar ik vind geen foto's van het interieur?ik ben namelijk op zoek naar een kerkje met een licht en sober interieur...groetjes,
Het kerkje in Ver Assebroek is wel mooi :) en rustig gelegen
Romaans kerkje van Snellegem?
Hopelijk lukt dit, ik heb een foto van een stukje van de binnenkant gekopieerd naar hier...Het is zeer licht, lichtblauwe plafonds en sober van interieur...Er kunnen maar 100 personen zitten.Ik had liever een klein gezellig kerkje die vol zit of een megakerk die leeg is .En dit zou de kerk van Ver Assebroek moeten zijn. Het is ook een sobere kerk vind ik nog.groetjes
ah bedankt voor de reacties iedereen, ik zal eens langsgaan bij die van ver assebroek en die in snellegem... rebecca, heb jij daar toevallig foto's van?groetjes
Sorry, heb er geen foto's van. Kerkje noemt de H. Egidiuskerk in Snellegem.
in Sint-Pieters heb je de Sint-Pieterskerk. Piepklein maar wel supergezellig;-)
sara, heb je daar toevallig foto's van?
De sint-thomas van kantelberg kerk male ( sint kruis) is ook erg mooi. niet echt kerk achtig eerder een grote zaal. De voorkant ( met super ruime parking)