Nu Online
Momenteel zijn er 696 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

alternatief gastenboek

28-2-2013 11:18:52

Hallo,

Weet iemand waar ik dit kan bestellen, maar dan in het Nederlands? Ik ken het feestviltje, maar vind dit toch leuker.
http://www.arnhemsmeisje.nl/2011/05/05/coole-ideeen-voo...

Groetjes
Dorien

Dorien
31-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1032

Natascha
25-5-2013
 Meld misbruik28-2-2013 11:22:55

Ik zou dit gewoon zelf trachten te maken en laten drukken :-)

Ellen
12-7-2013
 Meld misbruik28-2-2013 12:42:59

Echt tof!!!!!
Wij werken met de flitspaal en vragen dan de gasten om het strookje in het gastenboek te kleven met wat uitleg :-)

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik28-2-2013 14:01:59

Hey Dorien, zoiets kan je makkelijk maken met vistaprint....Ik zou het met de informatiekaarten maken, even wat puzzelwerk maar wel origineel en goedkoop gesteld.
Wij hebben hetzelfde idee als Ellen :-)

Chloé
4-5-2013
 Meld misbruik28-2-2013 15:50:46

Zoiets zou ik zelf veel toffer vinden om in te vullen dan een gewoon gastenboek, leuk idee! Zelf ben ik momenteel dit idee aan het uitwerken dat ik tegenkwam via Etsy:

http://www.etsy.com/listing/106532995/wedding-guest-boo...

Ik gebruik hiervoor kartonnen schriftjes van de Hema. De vragen heb ik erop gestempeld met letterstempels (ik heb ze geleend, maar die vind je o.a bij de Pipoos). Ik moet zeggen, dit is wel mooi gelukt, en ik denk dat het me in totaal nog geen 20 euro heeft gekost. Nu maar hopen dat onze gasten er ook effectief iets gaan in schrijven :-)

tinne
13-9-2013
 Meld misbruik1-3-2013 14:38:29

Hey Dorien,
wij hadden hetzelfde idee . Ga dit zelf proberen te maken op de pc en dan laten afdrukken door een drukker. Ben nog op zoek naar een leuke meerkeuzevraag wel. Groetjes en nog veel plansucces

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...