Terug naar overzicht
Ik zou dit gewoon zelf trachten te maken en laten drukken :-)
Echt tof!!!!!Wij werken met de flitspaal en vragen dan de gasten om het strookje in het gastenboek te kleven met wat uitleg :-)
Hey Dorien, zoiets kan je makkelijk maken met vistaprint....Ik zou het met de informatiekaarten maken, even wat puzzelwerk maar wel origineel en goedkoop gesteld.Wij hebben hetzelfde idee als Ellen :-)
Zoiets zou ik zelf veel toffer vinden om in te vullen dan een gewoon gastenboek, leuk idee! Zelf ben ik momenteel dit idee aan het uitwerken dat ik tegenkwam via Etsy:http://www.etsy.com/listing/106532995/wedding-guest-boo... Ik gebruik hiervoor kartonnen schriftjes van de Hema. De vragen heb ik erop gestempeld met letterstempels (ik heb ze geleend, maar die vind je o.a bij de Pipoos). Ik moet zeggen, dit is wel mooi gelukt, en ik denk dat het me in totaal nog geen 20 euro heeft gekost. Nu maar hopen dat onze gasten er ook effectief iets gaan in schrijven :-)
Hey Dorien, wij hadden hetzelfde idee . Ga dit zelf proberen te maken op de pc en dan laten afdrukken door een drukker. Ben nog op zoek naar een leuke meerkeuzevraag wel. Groetjes en nog veel plansucces