Terug naar overzicht
heel veel goede moed want dit is helemaal niet leuk :-(knuf
Oh Melissa! Dat is inderdaad niet leuk!Je gaat dit weekend misschien even nodig hebben om jezelf bij elkaar te rapen, maar ga er nadien vol goede moed weer voor. CV opdaten, jezelf inschrijven als werkloze, nadenken welke job je wil doen, websites bekijken,....En af en toe hier komen zagen, dat helpt ook. Sterkte!
als het een troost kan zijn: wij zijn op 13 februari getrouwd voor de wet en twee weken voordien heb ik ook mijn ontslag gekregen... omdat ik voor de overheid werk moet ik nog drie maanden hier blijven, en dat is niet echt aangenaam. en 15 juni trouwen wij voor de kerk en geven wij ons feest, dus qua budget is dit ook zeker geen goede zaak. maar probeer je te concentreren op de leuke dingen: je trouw, je verloofde, ... heel veel goede moed en succes in je zoektocht!!!
Pff, dat is inderdaad erg! :( Ik zou het niet mogen dromen: Een huis aflossen, de trouw betalen,...Maar jammergenoeg gebeurt het de dag van vandaag voor steeds meer mensen.Ook in mijn naaste omgeving is het al meerdere malen voorgekomen op een jaartje tijd...Maar zoals de meesten zeggen: u zo vlug mogelijk aanmelden bij vdab, misschien een aantal weekjes tot rust komen, en dan gewoon in de zoektocht naar een nieuwe job vliegen :-)
Sterkte! Ik duim ervoor dat je snel iets anders vindt!
Hey MelissaAls ik het goed begrijp dan werk je al 8.5 jaar voor diezelfde firma. Dan moet je toch nog een hele tijd opzeg doen? In die opzegtermijn krijg je toch nog gewoon je wedde uitbetaald? Gr en veel moed en succes verder.
oei dat is geen leuk nieuws!Sterkte!!!!
dank u wel allemaal voor jullie steun!!! de ene moment gaat het al beter om het te plaatsen dan de andere@ Ruben, ja hij moet mij nog 42 kalenderdagen uitbetalen
en kom je nadien dan ook niet meteen in aanmerking voor 'hoge dop' zoals ze zeggen? ik hoop zo voor jou dat er snel iets uit de bus komt, zodat je gerust kan genieten van deze tijd!
Wat een vervelend nieuws voor je! Natuurlijk komt dat hard aan. Veel succes met de zoektocht naar een nieuwe job! Ik hoop voor je dat je goed terecht komt ( wie weet wel beter dan in deze job...)
Is inderdaad niet leuk. Je hebt al verschillende jaren ervaring, dus misschien heb je wel snel een nieuwe job. Ik hoop het in ieder geval. En zoals Nadia ook zegt, je hebt nog een hoge dop. Je hebt wel minder, dat is zo, maar het komt wel weer goed. Positief blijven! Ik duim voor je.
Heey Melissa,Ik zat enkele maanden geleden exact in dezelfde situatie..Vooral als het ontslag onverwachts komt, stort echt even je hele wereld in...Mijn tip is om toch eerst tijd te nemen voor jezelf om dit even te verwerken. Ik heb dit ook gedaan en nu na 5 maanden heb ik eindelijk een nieuwe job gevonden! (ik had wel minder ervaring als jij).Nog veel goeie moed!
Pff dat is inderdaad niet leuk :(
Neem even tijd om te bekomen van de schok, zodat je er daarna voluit voor kan gaan...Succes met de zoektocht !