Terug naar overzicht
wij hebben ervaring met ducheyne en de ceremonie. Ik vind persoonlijk de ceremonie de beste van de 2 voor een huwelijk. Zij zijn iets 'moderner' van geest en hebben ook iets meer opties als je een specialleke wil omdat zij ook samenwerken met de opera in antwerpen. Ducheyne vond ik nogal stoffig en ken ik vooral van de galabals van vroeger enz. Wel makkelijker bereikbaar.Ik dacht dat de prijzen ongeveer hetzelfde zijn.Je moet ook niet allemaal samen gaan hoor. Bij ons is de suite ieders apart gegaan en hebben ze het gewoon allemaal op onze rekening gezet en moesten wij gewoon betalen.
hallo Vanessa,wij zijn in sint-niklaas geweest bij herenmode De Waele.Daar heb ik de kostuums voor de mannen gehuurd.Zeer behulpzaam.groetjes,nicole
Bedankt voor de reacties.St-Niklaas is voor ons een beetje te ver uit de richting, die hebben we niet gedaan.Voor de rest bij de drie die we in gedachten hadden langsgeweest.Ceremonie was zeker ok maar ventje vond daar niets naar zijn smaak. Style Tailors in Brasschaat was ronduit onbeschoft. Toen ik zei dat we voor de hele suite driedelig wilden, zei ze: maar dat wordt niet gedaan hoor madam. So what, als wij da nu willen? We werden er buiten gekeken. En na een kort gesprek: wil je dan nog iets passen of niet? Ik moet wel zeggen dat zij zeer lage prijzen hadden.Uiteindelijk bij Ducheyne ons goesting gevonden. Winkel ziet er idd wat oud en stoffig uit maar wij vonden er mooie kostuums met de modernste snit (lees mooi gecentreerd) en 3-delig voor heel de suite was heel normaal hier Mevrouw zeer beleefd en vriendelijk. Ook zeer mooie dassen. Voor ons een aanrader!