Nu Online
Momenteel zijn er 504 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

prijs bedankjes

28-2-2013 18:11:36

Hey Iedereen,
Wij zijn begonnen aan onze bedankjes. Na een aantal weken geleden op een trouw te zijn geweest en een heel pover bedankje te hebben gekregen, vroeg ik me af wat de meeste uitgeven aan bedankjes en of jullie dit ook per koppel doen.
Wij zitten voor onze bedankjes aan 1 Euro pps. (chocoladerepen met persoonlijke wikkel) en wouden er 1 per persoon geven.
Wat doen jullie?
groetjes!

liese
27-4-2013
Meld misbruik

Reacties: 21 | Gelezen: 1642

jonina
17-5-2014
 Meld misbruik28-2-2013 18:24:39

heyhey,

http://www.poppieloppie.be/poppie-loppie-praktisch

Neem hier eens een kijkje!

nog veel succes!

liefs

Véronique
25-5-2013
 Meld misbruik28-2-2013 18:26:31

Bij ons zijn het wel leuke dingetjes geworden.
Een doosje met daarin een houten sleutelhanger in hartvorm met daarop de datum en onze namen en zakje met hartjes, zo een beetje als suikerbonen, afgewerkt met zilveren suikerballetjes.

Dit krijgen de mensen op ons huwelijk, 1 per persoon.

Nadien sturen we wel nog naar de familieleden een fotokaart met verschillende foto's van ons van het huwelijk als bedankje voor de eventuele geschenken.

Groetjes

glynis
21-6-2013
 Meld misbruik28-2-2013 19:05:24

Bij ons is het een klein flesje wijn per koppel met een foto van ons. Met een klein dankwoordje erop. Groetjes

Sandy
27-9-2014
 Meld misbruik28-2-2013 19:48:15

Ik maak hartjes uit vilt met versiering op, een beetje zoals die van deze site http://www.deviltenbruid.nl/ De kleuren van de hartjes komen terug in het bruidsboeket, kledij, tafelaankleding.... Weet alleen nog niet goed of ik ze nu in een boom ga hangen of op tafel ga leggen, maar daar is nog tijd genoeg voor. Budget, denk zo rond de 60€ voor 150 hartjes. Dus zeer budget vriendelijk

Grtz

Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik28-2-2013 20:35:57

Wij maken onze bedankingen zelf. Een klein doosje met 40 kleine hartjesdoopsuiker.
(40gr ongeveer) Ik vind wou eerst zelfs maar 20g geven maar dan lijkt het doosje heel leeg.

Maar voor de rest zou ik het me niet echt aantrekken. Weet je, het is een kleine attentie die je geeft. Dit is niet verplicht. Uiteindelijk mogen ze een hele avond, drinken en eten op jou kosten ook hé.

Succes!

candy
20-7-2013
 Meld misbruik28-2-2013 20:49:23

Wij maken ons bedankje ook zelf.
Wij hebben een mini emmertje gekozen met daar in wentelteefjes en een zakje met hartjesdoopsuiker en een bedankt kaartje er aan(ook zelf gemaakt)
dus wij betalen eigenlijk alleen de doopsuiker, zakje voor doopsuiker, mini emmertje en lint voor vast te maken.
de mini emmertjes kwamen aan 0.30cent / stuk de zakjes was 5euro voor 100stuks
de doopsuiker moet ik nog kopen en de lintjes ook.
De wentelteefjes heb ik thuis al liggen ga ze elke dag zoeken op strand.
Het is zo als Stéphanie zegt je bent het niet verplicht, ze eten en drinken ook al voor niks. het is gewoon een attentie dat ze gekomen zijn en dat kiest je zelf en ook hoeveel je er aan uit wilt geven.
Wij geven 1per koppel maar dat kiest je natuurlijk ook zelf

Véronique
25-5-2013
 Meld misbruik28-2-2013 22:00:26

Meeste hebben wij ook zelf gedaan,
datum en namen op sleutelhanger zelf geschreven,
en zakjes met hartjesdoopsuiker zelf gevuld

dus ook doosjes zelf gevuld, waren er wel ff mee bezig,
maar hoort er bij, voor ons toch, en was best leuk

groetjes

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik28-2-2013 22:03:27

Wij gaan een bedankje per persoon voorzien :
- voor de mannen een klein flesje rum met lintje en persoonlijk label
- voor de vrouwen een reep chocolade met persoonlijke wikkel

Deze gaan we zelf maken (decoreren) en het komt op 1,5€ per persoon

Voor de kindjes (aan gemeentehuis) voorzien we een hart-lekstok met ballon aan.
Dit komt op 1€ per stuk.

edith
29-6-2013
 Meld misbruik28-2-2013 23:01:36

Ik zal normaal zelfgemaakte confituur maken en in zo potje doen en dan zo een stof over het dekseltje. Ook 1 per persoon. Het zal ong 1 euro zijn denk ik. En voor de kindje weet ik het nog niet zo goed.

melissa
18-8-2013
 Meld misbruik1-3-2013 8:00:03

wij hebben ook onze bedankjes zelf gemaakt, glazen potjes met kurk erop en houten lepeltje en een lintje errond en opgevuld met driekleurige smartietjes, blauw wit en grijs, ons kleurenthema
en voor de kindjes hebben we een plastick hoorntje met dezeflde smarties en een magnetisch eendje op gekleefd met warm lijm pistooltje
we hebben voor alle kindjes iets en voor de volwassene is het per koppel

NANCY
20-4-2013
 Meld misbruik1-3-2013 9:00:57

Wij hebben een winkelwagenmuntje met onze initialen en datum erop. Komt aan 0.90 euro per stuk en iedereen krijgt er één.

Kim
8-6-2013
 Meld misbruik1-3-2013 9:31:17

Wij hebben mooie doosjes gekocht om zelf te plooien, daar gaan we dan een strikje en een kaartje aan hangen.
We gaan er zo van die kleine merci-snoepjes insteken :)
Wij doen ook voor ieder eentje en dat zal ons minder dan een euro kosten!

Bruidje2013
25-5-2013
 Meld misbruik1-3-2013 10:29:31

wij hebben een flitspâal, dus hun bedankje zijn 3 foto's van hen + 1 van ons. Uiteraard mogen ze meerdere strookjes maken.

Michelle
14-9-2013
 Meld misbruik1-3-2013 12:42:29

Onze bedankjes worden kleine confituurpotjes met zelfgemaakte confituur en advocaat, het is 1potje per koppel. Er komen leuke labeltjes en doekjes op de potjes met de kleuren en het motief van onze uitnodigingen.

Sofie
17-8-2013
 Meld misbruik1-3-2013 15:18:27

Wij gaan waarschijnlijk ook voor hartjesdoopsuiker, één per persoon. Aan de zakjes hangen we dan een zelfgemaakt bedankt-kaartje.

Nog even een opmerking over 'ze eten allemaal al op onze kosten': uiteindelijk proberen de meeste mensen toch een bedrag cadeau te geven dat overeenkomt met wat je zou eten, da's hier toch overal de gewoonte. Dus een bedankje mag voor mij dan ook zeker 1 à 2 euro per persoon zijn.

Charmy
25-5-2013
 Meld misbruik1-3-2013 15:32:27

hey Sofie, op uw opmerking van die cadeau die overeenkomt...
Ik weet niet wat bij jullie de gewoonte is om te geven als je naar een trouw gaat...
maar bij ons is dat normaal tussen de 50 a 75 EUR per persoon ...

en ik weet ondertussen ook wat we zullen betalen per persoon voor de feestzaal + eten en dranken forfait en dit volstaat helemaal niet hoor....

Dus of je dan een bedankje er nog eens bij geeft is iet wat je zelf beslist hé.. maar ik ga er niet van uit dat cadeau van de mensen overeen gaat komen met het geen wij uitgeven voor hun... ( niet dat dat nodig is hoor voor ons.. want daar doen we het uiteraard niet voor ) :-)

Sofie
17-8-2013
 Meld misbruik1-3-2013 16:25:52

Nee tuurlijk, hier hetzelfde hoor. :) Ik bedoelde maar, qua eten komt het ongeveer wel overeen, drank tel je daar uiteraard nog bij. Ik ging ook uit van 50 euro per persoon, waarmee ik dus gewoon wou zeggen dat de mensen niet volledig van je komen profiteren. ;)

Charmy
25-5-2013
 Meld misbruik1-3-2013 17:22:33

Ach ja - wij gingen op de uitnodiging zetten : minimum entrance fee 100 eur / person Hahaha

Ruben
7-9-2013
 Meld misbruik1-3-2013 18:12:28

@ Nancy waar heb je deze laten maken? Gr

cathy
12-7-2013
 Meld misbruik3-3-2013 13:11:39

hallo,
een vraag over de bedankjes,geven julie dit aan de mensen van het avond feest of aan iedereen??
bij ons is het de bedoeling om een uitgebreide receptie te doen(100pers)ongeveer.en enkel de familie en getuigen voor de maaltijd.

natascha
14-6-2014
 Meld misbruik12-3-2013 9:57:31

Heel leuk idee! Bij www.doopsuikerpoppies.be kan je online lolly's aankopen met jullie naam erop!

Je laat op één lolly jou naam zetten en op de andere de naam van je partner. Die steek je dan met twee in zo'n miccazakje. Het miccazakje kan je opvullen met smarties, mmmm!

Ze leveren thuis via taxipost, hoe simpel kan het zijn!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...