Terug naar overzicht
Hey Desie,De garcon kosten moet je die ook betalen bij de 22 euro pp??Maar langs de ene kant zou ik zowiezo voor de 22 euro gaan. En dit omwille dat je weet wat je gaat moete betalen... Ga je echt tafels zetten met het aantal personen of dit niet? Als je dit niet doet kan je nog altijd een beetje sjoemelen om het zo te zeggen he. Mensen die je denkt dat vroeg weg zijn of mensen die heel laat komen... Dan kan je zeggen van kijk we zijn met 180 ipv van met 188 ofzo he.Altijd wel een beetje een moeilijke keuze....
Ik zou DIRECT kiezen voor de all-in optie ;-)Weet je, dan weet je op voorhand wat je betaald zonder boe of ba, veel drank weinig drank maakt niet uit!Jij betaalt 1prijs and that's it!Terwijl als je per drankje betaalt weet je nooit op voorhand hoevaal je kwijt zal zijn.Ik zou niet twijfelen!
ja wij geven ons feest ook daar en wij hebben die 22 ero genomen dan ben je zeker en dat komt ook goedkoper uit ze want daar moet je de garson niet bij betalen he
Hoi, WIj hebben daar onze trouwfuif gereserveerd voor 24/1/2014Volgens mij een echte aanrader en eigenlijk niet zo duur é!Wij nemen per persoon... hebben heel wat "zuipers" ;-) zitten in onze vriendenkring...Veel succes!x Ann
we zijn er ook langs geweest en gaan ook daar feesten en de all in nemen! hopelijk hebben jullie dr ook een fijn feest! welke dj hebben jullie erbij genomen en hoe zitten die hun prijzen?
Hey Desie,wij hebben een externe DJ, een vriend...Jullie ook veel plezier!x