Terug naar overzicht
http://www.tutje-en-kiki.com/
Geweldig....Danku Sandy
Wij hebben die van ons vanmorgen toegekregen en hij is heel mooi! Zeker een aanrader!
Ja ben men ventje nog aan't overtuigen. Vind hem zo ook heel mooi en wou dan zonder gleuf pakke dat ze ze zo nog konden gebruiken. Wij gaan nog wel wachten met ze te bestellen. Hebben nog een jaar he ;-) Welke kleuren hebben jullie gepakt. Want vind dit wel super moeilijk om er geen voorbeeld van te zien voor je besteld. Vind de dienbladjes in 2 lagen voor de bedankjes ook wel super mooi.... Maar zo duur voor 1 dag. De doos zoude we dan nog gebruiken maar dat dienblad gebruik je niet meer he...Merci voo rje reactie...
Caroline, wij hebben een donkerblauwe genomen en dan vanboven onze uitnodiging. We gaan ze erna ook gebruiken als "herinneringendoos" van de trouw.
Oh kei leuk. Weet nog niet hoe ik ze juist wil. Met de uitnodiging of gewoon ons namen. Weet zeker dat ik ze zonder gleuf wil. Hoe gaat het contact eigenlijk?? Wist jij van te voren hoe ze er uit ging zien???Vind het via internet nogal moeilijk. Totaal geen zekerheid. (bestel niet vaak via internet. Alle maar om te zeggen zogoed als niet. Aleen kledij dat zo mag terug gestuurd worden)
Contact is heel vriendelijk! Bij mij hebben ze een paar keer gemailt om een paar zaken af te checken. Uiteindelijk kreeg ik een bestand door wat de ontwerper had gemaakt op basis van onze uitnodiging. En dan moesten we dit goedkeuren of eventueel opmerkingen doorgeven.