Nu Online
Momenteel zijn er 471 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 126 dagen

1-3-2013 17:09:33
Hoi medebruidjes (en gommen)

Ik begin serieus in paniek te raken op dit moment.
Normaal gezien zouden wij huwen op 11-12-2013 maar wegens familiale omstandigheden hebben wij ons huwelijk vervroegd nar 06/07/2013. Omdat mijn enige grootmoeder heel ziek is, willen we proberen haar er nog bij te hebben. (mijn andere grootmoeder is 12 jr geleden gestorven, de ene grootvader is in januari 2013 overleden & mijn andere grootvader is dement :( )

Nu geraak ik serieus in paniek om het feit : wij hebben nog niks.
Het enige dat zeker is, is dat onze datum bij de pastoor vastligt. Ons gemeentelijk huwelijk ligt zelfs nog niet vast, geen zaal, geen traiteur, niks .... :(

Ons grote probleem is natuurlijk onze zaal, wij vinden nergens nog eentje dat ons aanstaat en vrij is (regio Beveren-Waas) :(
Mijn ventje is ook niet voor al die regelingen, de grote dingen beslist hij mee, maar 80 % mag ik beslissen. ok, dat is leuk aan de ene kant, maar aan de andere kant zo vermoeiend en we hebben al zo weinig tijd :(

Ik wou gewoon eventjes mijn verdriet kwijt :(

Stephanie
6-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 922

sofie
13-9-2013
 Meld misbruik1-3-2013 17:21:00

Hey Stephanie!

Geen paniek komt heus in orde! bij ons zelfde (trouwen wel pas in september) heb regelmatig is een paniek aanvalletje dat niets gaat goed komen. Het enige wat bij ons al geregeld is is de zaal en mijn kleed. dat is het, en als ik aan mijn vriend iets vraag of zeg is het antwoord genre: pff ben je daar nu weer, tis nog 6maand ze!
Mannen he, gemaksbeestjes ja :)
Je vind heus wel iets! komt allemaal in orde :)

krista
9-8-2013
 Meld misbruik1-3-2013 17:25:52

Hey Stephanie,
Ookal kunnen wij je niet veel helpen.
Dit forum dient wel om ns stoom af te laten.
Komen we hier allemaal wel ns doen.
Je zal zien, eens het begin gemaakt is en jullie je feestzaal gevonden hebben gaat alles vlotter verlopen.
Vergeet niet tijdig voor een kleed te gaan kijken, want op vele plaatsen moet dit besteld of gemaakt worden op maat en dat duurt ook n tijdje voordat je je jurk dan hebt..
De meeste die heel vroeg beginnen kunnen n deel doen en dan valt t ook stil voor n tijdje.
Dus bij jullie zal het vlotter achter elkaar komen de regelingen maar komt wel in orde hoor.
Dikke knuffel, Krista

inge
21-9-2013
 Meld misbruik1-3-2013 18:01:41

dat is idd heel stresserend. In beveren-waas zijn natuurlijk wel wat feestzalen he. Ik ben zelf ook uit die streek, dus als ik met iets kan helpen moet je het maar laten weten. Denk dat juli nu ook niet de drukste trouwmaand is hoor. Komt wel in orde, gewoon rustig proberen blijven.

Veel groetjes inge

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik1-3-2013 20:39:28

Hallo,
Begrijp je stress wel maar uiteindelijk heb je tijd genoeg. Ik ben al heel lang bezig maar idd niet constant. Weet je wat voor feest je wil geven? De zaal is het belangrijkste maar laat je niet ontmoedigen als de bekendste al vol zitten. Last minute kunnen er trouwens ook weer vrij komen (niet alle trouwen gaan spijtig genoeg door...) Rondbellen en hier rondvragen!

britt
31-8-2013
 Meld misbruik1-3-2013 22:15:18

Een kleine tip, hof ten Damme in kalo is bangelijk! En verder gene stress, wij hebben ook nog veel te regelen. We helpen elkaar er wel door

Samira
6-7-2013
 Meld misbruik2-3-2013 0:11:13

Hey,wij trouwen ook op 6 juli! Ik heb op een week tijd al veel geregeld ( zaal, gemeente, kerk en kleed). Wij hebben vooral alle zalen afgebeld en afhankelijk van hun vrije plaatsen onze datum vastgelegd. Ik weet niet als jij hier wat in kan schipperen? Misschien week eerder of later wel wat vrij? Veel mensen hadden mij paniek aangejaagd dat het zeer veel geregel en werk is, maar dat is maar hoe je er zelf naar kijkt. Op 1 dag krijg je al veel geregeld, dus geen paniek! Maar goed dat je het hier wat kan neerschrijven... Grtjs

melissa
18-8-2013
 Meld misbruik2-3-2013 9:47:50

hey wij hebben ons feestzaal bij onze traiteur in aalter, voor jullie is dat mss dan ook zo heel ver niet, als ik jullie met iets kan verder helpen, ....
en niet panikeren, stap voor stap komt alles wel in orde!!!
groetjes melissa

Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik2-3-2013 10:22:21

Hey,

Dat is inderdaad niet zo fijn allemaal.
Maar geloof me alles komt goed.

Voor elk probleem is er een oplossing.
En ook al zal dat niet altijd de perfecte oplossing zijn.
Die dag heb je toch enkel oog voor elkaar!

Al gedacht een aan tuinfeest?

Succes!

Mieke
29-6-2013
 Meld misbruik2-3-2013 17:37:34

alles komt goed, dan kan ook niet anders want tenslotte zien jullie mekaar graag en das het voornaamste. gewoon een tip: maak een stappen plan: eerst overal de datum vastleggen en dan een zaalkiezen waar je je goed bij voelt en waar je veel kanten mee uit kan en de rest loopt vanzelf. en als je het echt niet ziet zitten snel een weddingplannerzoeken als dat tot jullie mogelijkheden hoort. dan hoef je enkel je wensen door te geven. helaas is dit niet zo goedkoop.
Ik duim al vast voor jullie veel succes en hopen dat je grootmoeder het mee mag maken!

succes!!!

Brigitte

Meld misbruik2-3-2013 20:03:45

Hallokes ,

Je moet eens langs het " Van der Valkotel "gaan in Beveren .
Superlocatie , zeer modern , en heel lieve mensen die je mee helpen alles te regelen
als jullie gewoon zeggen wat je wilt
Echt een aanrader !
Moet je u geen zorgen maken over een traiteur en de zaal is meteen geregeld
Het bruidspaar krijgt een ( bangelijk mooie ) bruidssuitte gratis ter beschikking
Ik zou zeker eerst naar het gemeentehuis gaan zodat de data en uren zeker vastliggen
Heb je ook nodig om de rest verder op te bouwen
Wat je trouwkleed betreft , zou ik wel één van de weken gaan voor kijken , want meestal is er een besteltijd van 6 maanden aan verbonden , of als je een kleedje vind in de winkel naar je smaak , kan je dat meteen aankopen natuurlijk
De rest gaat vanzelf , fotograaf , videograaf , uitnodigingen enz ..
Het komt allemaal wel goed , er zijn wel mensen die alles op 3 maanden regelen.
In ieder geval , probeer er toch van te genieten
Is heel belangrijk !

groetjes

wendy
7-9-2013
 Meld misbruik3-3-2013 20:24:14

Rustig blijven, een lijstje maken zodat je overzicht krijgt en beginnen rondbellen... Komt wel in orde!!! Probeer inderdaad snel voor een kleed te gaan zien, want dat duurt nog het langste van al... Heel veel succes!!! Komt goed!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...