Terug naar overzicht
Hey Samira,je moet zeker is zoeken op de trefwoorden want er zijn hier al verschillende topics over geweest.Ik denk bv aan: "boomgastenboek" (bv http://www.etsy.com/listing/108512950/wedding-tree-guest-book-alternative?ref=usr_faveitems), jullie initialen in houten letters, een foto van jullie waarrond ze hun namen kunnen schrijven,...Hopelijk heb je er iets aan!Groetjes
ik zou graag met polaroid foto's werken, waar van iedere gast foto wordt genomen en daar dan kan op geschreven worden, lijk mij gewoon leuk dat je foto hebt van degene die iets schrijft groetjes
Op iedere plaats een gefrankeerde en aan jullie geaddresseerde postkaart leggen. Gasten kunnen daar dan een wens op schrijven. Een "postbus" plaatsen aan de uitgang en dan aan iemand vragen om al de kaartjes op de post te doen. (eventueel in meerdere keren zodat je niet alles op 1 dag ontvangt)
Wij hebben kartonnen witte hartjes waar ze iets op kunnen schrijven en die leggen we in een riet mandje en op da riet mandje kun je met krijt iets schrijven zoals advies voor de bruid & bruidegom ofzo.. en dan hebben we ook een mooi trouwdoosje waardat de gasten ze erna in kunnen leggen.Ga eens langs op deze site www.pinterest.com ! Hele leuke site met leuke ideeën.Wij hebben veel daarop gevonden.
Heel leuk idee Hannelore!
Al bedankt voor de leuke ideeën! Echt origineel. Kben op de site van pinterest geweest, maar vond ik een moeilijke site. Ben mijne weg nog wat aan zoeken want ziet er wel leuk uit!
Hey Romina,Waar heb je de kartonnen hartjes gevonden? Hadden ze die ook in andere kleuren? Grtjs,Klara
Wij zijn aan het denken om 3 grote kaders of canvas doeken te kopen. In het midden een foto van ons en dan kunnen de mensen daar hun wensen op schrijven. Nadien kunnen we die ergens in huis ophangen.
Hey Klara, ik ga ze zelf uitknippen of snijden. Want ik vind ze nergens al in hartvorm. Uitknippen gaat ook, is gewoon wat meer werk, maar da lukt ook wel =) Ik heb heel hard paper gekocht zo karton achtig Maar kheb ze enkel in het wit gevonden. X
Ik heb in de fun zo van die houten hartjes gezien... Ik denk dat ze die winkel wel in meerdere regio's hebben... Grtjs
Wij hebben gekozen om de binnenkant van de deur van ons toilet als gastenboek te gebruiken. Klinkt misschien raar, maar op deze manier kunnen we alle wensen elke dag lezen en verwijnen ze niet zomaar.
Hoi Sandy, Wij gaan ook een deur gebruiken, wel een kelderdeur :-)! Welke stiften dacht je daarvoor te gebruiken?Groetjes