Terug naar overzicht
HoiGeen ervaring met invlechten, wel met extensions die je gewoon kunt 'inklippen'. Niet permanent dus, maar je kunt ze er in doen wanneer je wil en als je ze er weer uit wilt dan klip je ze er weer uit.. . Heb dit zelf op onze trouw gehad, en nu is dat nog heel gemakkelijk: als ik naar een feestje ga: hoppa die clip-in dingen erin en mijn haar is weer super feestelijk.Mijn kapster heeft deze clip-ins gekocht in Breda (gemaakt van echt mensenhaar) en daarna gekleurd in mijn haarkleur...waardoor je helemaal niet zag dat ik extensions in had.Voor fotootjes:https://www.facebook.com/media/set/?set=a.4069924660674... Ik heb hier 80 euro voor betaald. Niet veel dus en zeker helemaal niet nu ik ze nog steeds kan gebruiken. Dit vind ik dus zeker en vast een aanrader en je eigen haar gaat er ook helemaal niet kapot van zoals dit bij lijmen of branden wel is. En je krijgt geen uitgroei :DLieve groetjesChantal
Alvast Bedankt Chantal , zelf heb ik ook al clip extensions die van mij zijn synthetisch dus kan deze niet kleuren.Kan er natuurlijk altijd nog wel nieuwe kopen die ik kan kleuren :) Groetjes Cynthia
Hallo Cynthia, wat ikje kan aanbevelen voor je huwelijk zijn clip-on extensies van Strings & Things, zeer mooi haar,steeds herbruikbaar en kan jezelf ook insteken.Mocht je graag nog advies hebben of een kapper aan huis zoeken, je kan me steeds bellen of kijk eens op mijn site,www.michelsas.be veel succes,Michel
Hallo Cynthia Al eens van Flip in extensions gehoord? Kan je zelf insteken (binnen praktisch een minuut, herbruikbaar) en kun je ook mee kleuren. Als je graag info hebt, stuur me gerust een mailtje op jessica@glitglam.be. GroetjesJessicaGlitGlamwww.glitglam.be www.facebook.com/glitglam