Terug naar overzicht
ik vind dit prachtig idee!!!!
Ik vind je laatste stukje al heel tof gevonden hoor :-)
Mooi Veva....Leuk om er bij op te zetten. En je hebt gelijk dat je zo fanatiek bent hoor.Hier ook altijd op voorant van gij of ikke....Echt een leuk idee!!!
knap!
Hoi Veva, Ik vind dit n tof initiatief.Wij wouden aan de binnenkant van de (buitendeur) een flyer hangen van n taxibedrijf met de gsm nummer op.Dan bedenken ze zich mss om met n glaasje te veel op in de wagen te stappen en bellen ze mss op dat moment n taxi.Want op voorhand worden er veel goede voornemens genomen.En op t moment dat ze t nodig hebben, hebben de meeste geen gsm nummer van n taxi bij de hand..Dus mss nog n extraatje wat jullie kunnen toevoegen...Groetjes
Heel leuk idee. Vind het tweede stukje beter dan het eerste. En als de mensen je zo gewoon zijn zullen ze dit zeker weten te appreciëren.
Bedankt voor de reacties! :-)Ik heb het gisteren verteld aan mijn beste vriend en hij lag plat van het lachen omdat dit zo 'typisch' is voor mij. Indien er nog tips zijn, laat ze maar komen hé! Ik denk inderdaad iets in de trend van het tweede stukje en er dan het adres van een hotel opzetten waar wij ook gaan overnachten.