TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jessica
|
2-3-2013 23:34:29
Hey Krista Ik heb altijd Golden Rose gebruikt in mijn zaak, totdat ik overgestapt ben op Artdeco. Altijd zeer tevreden van geweest. Er zijn maar 2 redenen waarom ik overgestapt ben: * Sinds de zwangerschap van mijn jongste zoon, heb ik last van extreme allergieën, incl. op bepaalde producten van Golden Rose * Ik wilde al jaren met Artdeco werken, maar dat kon niet omdat zij met regio's werken. Door mijn verhuis naar Aarschot ging dat wel, en dat heb ik dan ook meteen gedaan. Voor de rest hele goede ervaringen, prijs/kwaliteit zeer goed. En de dames/collega's die ik ken dat met dit merk werken, zijn stuk voor stuk pro's. Hopelijk heb ik wat van je onzekerheid kunnen wegnemen. Vele groetjes Jessica GlitGlam
|
|
krista
9-8-2013
|
3-3-2013 7:35:02
Hoi Jessica, Lief dat je gereageerd hebt.. Thx
|
|
Isabel
|
7-3-2013 20:26:37
Hey Krista,
ik werk steeds met MUD, een kwaliteitsmerk met parfumvrije producten.
Groeten,
Visagie Isabel
|
|
krista
9-8-2013
|
7-3-2013 20:30:43
Vandaag mijn proef make-up gehad bij golden rose in Genk. Ik ben er supervriendelijk ontvangen... Volgens mijn getuigen, mijn dochter, mijn ventje, mijn moeder heel mooi opgemaakt geworden. Ikke weer content en gerust dat er weer n ding kan afgevinkt worden.. Echt een aanrader. Dus mijn zoektocht qua visagiste is voorbij :-).
|
|
laura
|
21-3-2013 12:40:28
Hoi Krista,
Is inderdaad een heel goed merk! Ik zelf werk er ook meer en mijn bruidjes zijn ook altijd super tevreden! Leuk dat je content bent! :-)
Groetjes, LauraColor
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|