Terug naar overzicht
fede di oro in izegem...doe die foto mee en ze zullen u wel helpen...én heel betaalbaar!greetz,Christ
Je kan ook met deze foto naar de joodse juweliers gaan aan centraal station in Antwerpen en dan maken ze die gewoon voor je...
Wij hebben onze huwelijksringen aan de Diamantbuurt in Antwerpen gekocht (regio Station Centraal Antwerpen). Heel veel mooie winkels, veel keuze en prima prijs/kwaliteit. Succes!
ik wou ook eerst in antwerpen gaan kijken bij de joden, maar mijn nicht kocht haar ringen daar ook, en ze zou het nooit meer doen! Elke maand moet ze een steentje terug in laten zetten, vallen er aanhouwende uit. Wij gaan eens een kijkje nemen in Aarschot, daar is ook ne mooie winkel, en betaalbaar. Fede di oro ook hele mooie dingen, maar das een beetje te ver rijen van hieruit ...
Hey wij zijn vandaag naar Antwerpen in de diamanten buurt geweest en hebben onze ringen gevonden. Zou als ik jou was er toch eens een kijkje gaan nemen. Want met zo een steen kom je toch al snel aan een prijs van ongeveer een 15 a 20 000 €. En bij hen kan je er nog over praten, ik ken natuurlijk u budget niet maar dat was voor ons toch wel wat veel. Je moet er natuurlijk wel een dagje voor uittrekken want je moet goed rondkijken en niet direct kopen. En wij hebben er ook een certificaat bijgekregen met levenslange garantie. Dus moest er iets mee zijn kunnen we gewoon terug gaan. Echt de moeite waard.
fede di oro in izegem , echt de moeite, eigen keuze en niet duur
stuur je foto maar door naar MIKA juwelen in Antwerpen, zij kunnen deze ring perfect namaken aan een zéér mooie prijs!
dank u wel iedereen. Ik heb op de trouwbeurs fede di oro gezien en was niet onder de indruk. Ik weet nu niet of het de moeite is om naar hun te rijden dan. Het is toch een eindje rijden van bij mij thuis.Antwerpen lijkt me wel de moeite. We zullen er eens een dagje voor moeten vrijmaken.