Terug naar overzicht
zooo zalig - geniet er al van! dat begint al bij het boeken, dan het aftellen en dan de reis zelf ;-)
dank u Nadia!! ;) de 14de trouwen, den 18de mijne verjaardag en de 19de op reis vertrekken.. jaja, ik word verwent in september :p
oooh zalig!!!!! :-)September is dus de beste maand van het jaar voor jou ;-) hihi
Met welke operator ga je? :)
jaja Nadia, mij hoor je niet klagen ;) Evelyne, met neckermann... blijken veel voordeliger dan andere. ;)
Waw, dat ziet er zaaaalig genieten uit!
Echt supermooi! Ik ben uitgekeken op alles :( ofwel te duur ofwel niet mooi.. Dit vind ik prachtig maar 25aug geen vlucht enkel op 18aug en dan komt het heel duur uit :(
Hallo , Wij zijn al vele malen naar Griekenland geweest , nemen elke keer een andere bestemming op Griekenland .Kos hebben we ook gedaan , wij gaan altijd in de maand mei , nog niet te druk dan en al zalig weer .Het hotel is ook een topper in de lijstDus , genieten maar Nog veel plezier alvast Groetjes
Kos is een zalig eiland!!!! Heel mooi en gezellig, geniet ervan!Wij hebben ook een Griekse honeymoon.... is idd paradijs x x x
dank u dames ;) vandaag de reis gaan vastleggen, jippie!! kelly naar waar gaan jullie als ik dat mag vragen? brigitte, voor mij is het de eerste keer naar griekenland, maar mijn ventje is las kind er een paar keer geweest.. lag dees hotel in spanje, dan was het spanje geworden ;) ben gewoon verliefd op dit hotel, haha.. evelyne, das idd jammer? ik wist niet dat deze keuze ook zo moeilijk zou zijn :( en als je een andere kamercombinatie zou pakken? der zijn nog andere mitsis hotels in kos en kreta.. mss ook eens kijken? hopelijk vind jij ook snel jullie pardijsje :) x
Wij gaan eerst een weekje naar Paros en dan een week Santorini.... xxxx