Terug naar overzicht
Hallo Inge,Wij hadden Fais Moi Une Place van Julien Clerc, Zij van Marco Borsato, Altijd heb ik je lief van Clouseau, Ik heb je lief van Paul De Leeuw, Tu Sei van Eros Ramazzotti en als uittredelied hadden we gekozen voor Your Love is Lifting Me Higher van Jackie Wilson.Een leuke keuze vonden wij! Veel plezier en succes met het zoeken en de voorbereidingen!Geniet ervan, want het is zoooo voorbij!Groetjes,IngeAl 88 getrouwd! (05.08.2006)
Wij hadden volgende liedjes:-Forrest Gump Suite als intredelied-Willeke Alberti: Samen zijn-Ronan Keating: When you say nothing at all-Depeche Mode: Somebody-Urbanus: Plezant liedje voor Lud-Tavares: Heaven must be missing an angel (als uitredelied)groetjesKatrienal 32 dagen getrouwd
Wij hadden:The kiss van Clannad als intredeliedInto the mystic Van MorrissonParce que c' est toi van Axelle RedAnohter Ballad van SioenIk hou van U van Monza als uitredelied.Groetjes Ellen
Dag Inge,Bij ons deed de fanfare waar ik in meespeel alle muziek en zij speelden de volgende liedjes (dus wel allemaal instrumentaal):- Wedding March - Mendelssohn (intrede)- Amazing Grace- Greensleeves- Conquest of Paradise (communie)- Hallelujah (versie uit Shrek)- Angels - Robbie Williams- Highland Cathedral (uittrede)Wij hebben hier alleen maar positieve commentaren op gehad. Iedereen vond het indrukwekkend!Heidireeds 53 dagen gelukkig getrouwd
Hoi Inge,Wij hebben volgende liedjes in gedachten:Bon Jovi: 'All about lovin' you' (intredelied)Clouseau: 'Altijd heb ik je lief'Clouseau: 'Eeuwigheid' (bij het ondertekenen van het huwelijksregister)Bjork: 'Aeroplane'Rolling Stones: 'Love is strong'Marvin Gaye: 'Ain’t no mountain high enough' (slotlied bij het buitengaan).Veel succes!Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
de nieuwe van snow patrol, zo een mooie tekst maar misschien te droevig melodietje...
en hij noemt chasing cars... vergat ik dat even te vermelden
hoi,Wij hadden tijdens onze viering :Intredelied: A moment like this van Kelly ClarcksonTussenzang: I need you van Leann RimesOfferande: Breathe van Faith HillOndertekenen huwelijksregister: Engel van m'n hart van Marco BorsatoCommunie : 'k heb je lief van Paul de LeeuwUittredelied: Beautiful day van U2Veel succes met de zoektochtDebrareeds 83 dagen getrouwd
Hey,onze trouw is nog superver af (8 december 2007), maar we hebben wel al een idee wat we willen in de mis. We moete nog overleggen met pastoor en zangeres, maar we hebben al een lijstje waaruit zij kunnen kiezen:- altijd heb ik je lief - clouseau- een eigen huis - ?- vertrouwen - guus meeuwis en vagant- My girl (als intredelied)- What a wonderful world - Louis Armstrong- Can't take my eyes of you- Kiss me - Sixpence non the richer- Dream - cranberries- May it be - enya (lotr)Het zijn er teveel, dus als jullie willen, laat me zeker weten wat wel en wat niet :-). Verder: een vriendin van mij is enkele jaren geleden getrouwd en het intredelied als mijn vriendin dus naar het altaar liep (naar haar man) was: Loving You en aangezien die tekst is: 'loving you, is easy cause you're beautiful en zo verder' was dat echt het mooiste interedelied dat je je kan voorstellen!Veel succes!
Wij hadden:De Roos - An ChristieEverything I Do - Bryan AdamsConquest Of Paradise - VangelisWalking In The Air - Theme from Snowman - Howard BlakeEn dan hadden we voor binnen te komen de bruidsmars van Mozart en die van Mendeljev om buiten te gaan.Groetjes,Christine
HalloStaan op mijn lijstjeShow me heaven Maria MckeeYour still the one Shania TwainWhen i need you Leo SayerAngels Robbie WilliamsEternal flame BanglesTrue Colers Cindy lauperTime after time Cindy LauperHet uittrede weet ik al 100% zeker,namelijk trouwen van K3.Leuk,swingend liedje,speciaal voor onze kindjes!!