Nu Online
Momenteel zijn er 354 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Twijfels twijfels...

4-3-2013 11:15:23
Dag bruidjes

Met nog 115dagen op de teller begin ik plots aan alles te twijfelen. Of de locatie 'kasteel de rozerie' in Aalst wel goed zal zijn qua eten. of mijn kleed wel zal passen, of mijn schoenen niet te hoog zijn. Of de uitnodigingen niet te opvallend zijn. of de tafelverdeling goed is, etc.. Zijn er nog bruidjes die opeens aan alle beslissingen beginnen te twijfelen?

Groetjes!

Yoline
28-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 802

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik4-3-2013 11:27:47

Oh ja hoor, herkenbaar.
En moest je nog geen kinderen hebben, (en je wil kids) dan begint dat liedje binnen x-tijd opnieuw: is dit wel dé naam? Is de kleur van de muren wel mooi? Is het geboortekaartje wel echt mijn smaak? En zijn de meubeltjes wel hoe het moet?

Even diep in- en uitademen. Je hebt ongetwijfeld over alles goed nagedacht, en hebt niet in het wilde weg vanalles beslist. Dus het zit wel goed!

Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik4-3-2013 11:44:28

Nog geen nachtmerries gehad. Ik wel!

Gewoon proberen rustig blijven.

U schoenen. Dat kan je testen. Loop er eens een paar uur mee rond en kijk hoe je u voelt.
Uw zaal. Vind jij ze mooi. NIET TWIJFELEN DAN.
Het eten. Ga het proeven!

Vaak zijn er voor vele probleemjes wel een oplossing.
Dus ga gewoon systematisch te werk. Het komt echt wel goed!!

Yoline
28-6-2013
 Meld misbruik4-3-2013 11:53:33

Het zijn niet echt probleempjes hoor. Het zijn eerder twijfels. Nachtmerries heb ik gelukkig nog niet gehad over de trouw :) Wanneer we aan dat stadia komen, wordt het tijd dat we trouwen ^^

Is het eigenlijk erg dat ik mijn lingerie nog niet heb? Tegen wanneer zou ik dit moeten hebben?

Groetjes,
Yoline

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik4-3-2013 12:32:52

Ik ga m'n lingerie halen tegen m'n eerste pas.
zeker m'n bh, zodat ik kan zien of m'n bandjes wel mooi wegvallen.

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik4-3-2013 13:31:21

Hier zijn die twijfels ook zeer herkenbaar.. Denk dat dat wel normaal is. Je wilt dat alles 'perfect' is he. Ik heb dit weekend ook al een paar rare dromen gehad over de trouw..

ilse
24-8-2013
 Meld misbruik4-3-2013 15:58:15

zal wel meevallen...ALLES...komt goed,als jij er goed uitziet,straalt...dan is heel je dag gemaakt...VOLG JE HART EN DE REST VOLGT...

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik4-3-2013 18:15:02

Hallo Yoline,

Kasteel de Rozerie Aalst ... slaap op je 2 oren! Hun service is top! Maak je geen zorgen.

Groetjes en geniet, don't stress :-)

Patricia

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik4-3-2013 22:30:11

Och Yoline, heel herkenbaar! De ene seconde ben ik dolblij met wat ik gekozen ben en een seconde later sta ik alweer te twijfelen. Ik word er knetter van maar laat me iedere keer weer overtuigen door mijn wederhelft dat alle keuzes voor ons de juiste waren.
@ Katrien: gelukkig zijn wij de baby-fase al voorbij want dat was inderdaad ook een gelijkaardige periode!
@ Patricia: whii Patricia, fijn je hier nog es te lezen! Ca va met de verse (mo ja, nog geen jaar getrouwd ) bruid?

Yoline
28-6-2013
 Meld misbruik4-3-2013 22:34:39

Als ik de verhalen zo hoor moet ik mij zeker geen zorgen maken ;D Ik heb inderdaad mijn keuzes gemaakt om een reden hé :)
Patricia, heb jij jouw trouwfeest ook in kasteel de rozerie gehouden?

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik5-3-2013 8:21:43

@ Yoline, ja, wij zijn daar getrouwd. We hebben onze viering in de kapel gehouden, receptie buiten, diner boven en dansfeest beneden.
Alles was echt top. Je wordt er behandeld als prins en prinses die dag. En voor de kwaliteit en quantiteit van de drank, daar moet je je zeker ook geen zorgen over maken!
Foto's en nog info over de zaal vind je wel terug op mijn profiel.

@ Rebecca, haha ja, 't was al een hele tijd geleden dat ik nog eens was komen piepen, maar kan het me toch niet laten. En dan kom ik jouw verhaaltjes ook nog regelmatig tegen. Ben je nog niet helemaal gek aan het worden? Voor jou is het nu toch al heel lang bezig he! Maar je bent er bijna. Geniet er nog van he meid!

Knuffels,

Een nog steeds gelukkkige bruid die nog steeds kan nagenieten van die ene mooie dag, en de 276 daarop volgende dagen :-).

PS 02/04/2013...dan zijn we wettelijk al 1 jaar getrouwd. De tijd vliegt!

Yoline
28-6-2013
 Meld misbruik5-3-2013 11:16:28

Patricia, zou ik je mogen vragen hoeveel gasten jullie hadden. Mijn vriend had wat schrik dat we met teveel zouden zijn voor het dansfeest beneden. Ik ben al helemaal gerustgesteld ;) En zoals het er nu uitziet helpen ze je inderdaad met alles, wat ook wel een fijn gevoel geeft.

Els
1-12-2012
 Meld misbruik5-3-2013 21:15:49

Dag Yoline,

Ik wil je ook een hart onder de riem steken, want echt waar: Kasteel De Rozerie is klasse!
Wij hebben er ons trouwfeest gegeven op 1-12-2012 en ik ben nog altijd onder de indruk van hét eten en de service. Ze hebben ervoor gezorgd dat wij ons van niets moesten aantrekken en dat iedereen heel tevreden was. Het was tot in de details verzorgd. Slaap op jouw twee oren, want dat zit alvast snor! Mocht je ook jouw ceremonie in de kapel doen, ook een aanrader.

Geniet vooral van jullie dag! Want hij passeert zo vlug!

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik6-3-2013 8:46:30

Yoline,

Wij hadden net iets meer dan 100 gasten. Voor boven is 120 wel een maximum vind ik persoonlijk. Voor beneden kan er nog een beetje extra want het klopt dat weinig mensen nog gaan zitten. Natuurlijk hangt dit ook van je publiek af; heb je veel mensen die de hele avond gaan dansen of heb je eerder een zittend publiek... Met onze 100 man hebben we ons geen seconde krap gevoeld. Je hebt er altijd die buiten eentje roken, of een luchtje scheppen, of lekker in het salon gaan zitten. Onbewust gebruiken je gasten ook heel de locatie, waardoor het echt niet te klein is. Natuurlijk weet ik niet over hoeveel personen jullie spreken he. Komen jullie met 250 man, tja, dan zal het wat krap zijn ;-).

En je leest het ook van Els ... super service!

Geniet nu maar!

Groetjes

Yoline
28-6-2013
 Meld misbruik6-3-2013 16:58:26

Voor het eten zitten we rond de 100 man, maar nadien komen er tijdens het dessertenbuffet nog eens 50 bij. Dus ik denk dat het krapjes zal worden, maar ik had hun ook gekozen om de mooie locatie, alsook de geweldige service.
Hopelijk bellen er een paar af :)

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik12-3-2013 5:36:00

Goh ja, dat gaat wel lukken. Jullie zullen die achterste zaal dan bij gebruiken voor het dessertenbuffet. Die hebben wij niet eens gebruikt.

Komt wel in orde :-)

Mocht je nog iets nodig hebben van info of zo... je weet me te vinden ;-)

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...