Terug naar overzicht
Hey,Als je een bestelling doet bij Etsy zie je ook ineens hoeveel verzendingskosten erbij komen. Het is zeer betrouwbaar. Heb al verscheidene keren dingen aangekocht uit Amerika e.d. Zeker een aanrader!
Hey,Ik heb ook al eens bij Etsy gekocht en alles was perfect in orde en kwamen geen extra kosten meer bij. De prijs die op hun site staat van verzendingskosten klopt echt volledig.
ik heb ook al verschillende keren iets gekocht en altijd alles gekregen wat ik besteld heb!Nooit extra kosten moeten betalen waar ik niets van wist!groetjes
Ik heb 10 februari ook iets besteld via Etsy. Ook de eerste keer. Het is nog niet aangekomen, maar moet van VS komen, dus denk dat dit nog normaal is. Hoelang hebben jullie moeten wachten op jullie bestelling?
Hoi,Ik heb tijdens mijn voorbereidingen ook verschillende zaken via etsy besteld en ik heb 2 keer extra douanekosten moeten betalen. 1 keer voor een pakje dat uit Australië kwam (ongeveer 13 euro) en dan voor onze cake topper uit US (26 euro...).Maar dan zou je echt pech moeten hebben zoals ik die 2 keer :-).Meestal liet ik er nadien 'gift' op plaatsen...dan passeert het makkelijker de douane.Succes!groetjesSandra
BIJ MIJ ...WAS HET OOK CORECT...en mooi,mooier dan op de site...dus het licht staat op groen...GO...
Nog geen problemen mee gehad, maar uit schrik voor douanetoestanden koop ik enkel binnen de EU. Vrij vervoer van goederen enzo.
Alleen maar goede ervaringen mee: prachtig ringkussentje, prachtige gastenboek en geweldige naamkaartjes en dat voor een goede prijs! Zeer snel geleverd ook.
Ik heb zelf ook al meerdere dingen op Etsy gekocht, en ben heel tevreden!
Vandaag is mijn pakketje aangekomen. Jammer genoeg met extra douanekosten: 22,30 euro extra op de 38 euro, die ik al betaald had. Ik vind het nu toch erg veel geld. Ga zeker niets meer bestellen dat uit VS moet komen