Terug naar overzicht
Ik ben niet van de streek dus ik kan je moeilijk helpen... zou het graag willen doen! Is er de mogelijkheid dat je uw datum verandert? mss dat je dan meer kans hebt... wij hebben dit ook gedaan.. wouden 28 september (is een zaterdag) maar niks gevonden naar ons zin en hebben het verlegd naar vrijdag 27 september...
Misschien De Watermeulen in Kruibeke?www.watermeulen.be/feestzaal/index.htm
L'amuse
'De gekke haan' heb je ook nog
Wij hebben Tybeert in Daknam.Hof Ten Damme in Kalloo heb ik ook al goede dingen van gehoord. Art Noveau (Sint-Gillis) ben ik ook eens naar een feest geweest.Kastelenhof in Stekene (moet je wel zelf nog een traiteur zoeken).Den Orchidee in Lokeren.Kasteel van Lebbeke, is natuurlijk wat verder.De Zilte Zoen in Sint-NiklaasVeel succes er mee en hou ons zeker op de hoogte!
Hof Ter Velden in Beveren is er ook nog :).
Hotel Beveren? De Villa?
Kasteel van saffelaere in lochristi ?
schalieënhuis in elversele (temse)
Hey hallo, Zilte Zoen,misschien niet de goedkoopste maar prachtig kader en zeerlekker eten.Hebben er al meerdere feesten gehad.Succes met jullie zoektocht!
hof ten laere in schelle .. Toplocatie nieuw ..
Feestzaal L'Amuse in Beveren...
Van waar zijn Jullie precies want ik denk bv aan het godshuis;het eten is er super voor degene die wensen kunnen er een hotelkamer boeken. en is een super mooie lokatie!! en anders als je schelle ziet zitten wij geven ons Feest in Zaal Bernard super leuke locatie met veel mogelijkheden. SZuper tof en behulpzaam eigenaars koppel!!! een echte aanrader!!!