Terug naar overzicht
Hey,ik heb er vorige week mijn schoenen gekocht.Klein winkeltje, staat beetje allemaal opeen. Vriendelijke dame, toch wel veel keuze als je geen moeilijke voeten hebt :)ik kan echt geen hele dag rondlopen met schoenen met een superhoge hak, dus ik heb gekozen voor een hakje van 3 cm. Natuurlijk is de keuze dan wel wat minder maar toch mijn goesting gevonden.Ik kon ze direct meenemen, de mijne kosten 163 euro. Tja veel geld natuurlijk voor zo'n schoenen, maar ik heb een paar gekozen die ik gelukkig nog kan wat doordragen.groetjes en succes met de zoektocht!
super bediening,heb daar 2 weken geleden schoentjes gehaald,idd klein winkeltjeen alles opeen gestapeld,maar de mevrouw was heel vriendelijken haalde veel schoenen uit om te passen.Veel succes,grtjs sharon
Ik ben er van plan om er binnen 3 weken eens langs te gaan. Heb dan dagje verlof en mijn mama is dan vrij. Heb ook ergens in april 1e pas
Tip voor de West-Vlaamse dames, ga eens langs bij de outlet van La Sposa. Ik heb daar mijn schoenen gevonden (ivoorkleurige lederen van Nina Fiarucci) Ze verlopen daar alle schoenen aan 50 EUR en hebben vrij veel keuze: Rainbow, linea Raffaelli, .. De mijne kwamen van 135 EUR, dus ik heb echt een koopje gedaan. Ik was ook eerst bij gabrielli geweest, maar vond er geen die me pasten.. Succes
Ik heb er vorige maand ook mijn schoenen gehaald. Had een jonger meisje om te helpen, heel vriendelijk, bleef maar schoenen voor me brengen. Leuk dus, tot er een ouder iemand van de winkel zich begon te moeien, niet vriendelijk of zelfs niet beleefd. Nu ja, had ondertussen mijn droompaar al gevonden. Heb ze nog in een half maatje kleiner moeten bestellen, een voorschot van €50 betaald en de week erna kon ik ze ophalen. Ze waren trouwens €175.Veel succes!
ben er ook al langs geweest en ik vrees dat ik de oudere had... echt niet vriendelijk en ben er weggelopen met de mama en schoonmama!Ik zet er geen voet meer binnen!Ik kreeg zelfs de opmerking dat ik nogal iemand ben die weet wat ze wilt.. (ik was op zoek naar de Melanie's van Rainbow, zijn schoenen met kant)Ik heb ze dan maar online gekocht bij Brandos (ander merk, goedkoper) en ze zitten als gegoten!
Ik ben er ook geweest achter mijn schoenen. Ik had een normale vriendelijke bediening en vond er relatief platte schoenen in maat 42 (wat zeker geen makkelijke maat is). Ik kon ze direct meenemen en betaalde een 160 euro.
ik ging ook naar daar en heb ook platte schoenen mee genomen, platte schoenen zijn al niet gemakkelijk te vinden en had meteen een paar modellen die mij gingen en heel uiteenlopend waren, dus ik zou het wel aanraden een kijkje te gaan nemen.. ik was wel verschoten dat het een kleine winkel was, had het mij anders voorgesteld via internet