Nu Online
Momenteel zijn er 691 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gabrielli - Roeselare schoenen

4-3-2013 15:21:00
Wie heeft ervaring met de winkel? Goed of slecht?

Ik moet in april mijn kleed gaan passen en wou dus daar eens gaan kijken zodat ik tegen de pas mijn schoenen heb.

Kan ik ze passen en meenemen,zoals in een gewone schoenenwinkel?
Of moeten ze ook effectief besteld worden?
Hoeveel moet ik rekenen? De prijs zoals op de sites van de merken, of een extraatje?

Annina
28-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1484

Delphine
4-5-2013
 Meld misbruik4-3-2013 15:37:44

Hey,
ik heb er vorige week mijn schoenen gekocht.
Klein winkeltje, staat beetje allemaal opeen. Vriendelijke dame, toch wel veel keuze als je geen moeilijke voeten hebt :)
ik kan echt geen hele dag rondlopen met schoenen met een superhoge hak, dus ik heb gekozen voor een hakje van 3 cm. Natuurlijk is de keuze dan wel wat minder maar toch mijn goesting gevonden.
Ik kon ze direct meenemen, de mijne kosten 163 euro. Tja veel geld natuurlijk voor zo'n schoenen, maar ik heb een paar gekozen die ik gelukkig nog kan wat doordragen.
groetjes en succes met de zoektocht!

sharon
6-9-2013
 Meld misbruik4-3-2013 15:53:27

super bediening,heb daar 2 weken geleden schoentjes gehaald,idd klein winkeltje
en alles opeen gestapeld,maar de mevrouw was heel vriendelijk
en haalde veel schoenen uit om te passen.

Veel succes,
grtjs sharon

Nathalie
6-7-2013
 Meld misbruik4-3-2013 16:19:52

Ik ben er van plan om er binnen 3 weken eens langs te gaan. Heb dan dagje verlof en mijn mama is dan vrij.
Heb ook ergens in april 1e pas

Lynn
1-6-2013
 Meld misbruik4-3-2013 16:26:12

Tip voor de West-Vlaamse dames, ga eens langs bij de outlet van La Sposa. Ik heb daar mijn schoenen gevonden (ivoorkleurige lederen van Nina Fiarucci) Ze verlopen daar alle schoenen aan 50 EUR en hebben vrij veel keuze: Rainbow, linea Raffaelli, .. De mijne kwamen van 135 EUR, dus ik heb echt een koopje gedaan. Ik was ook eerst bij gabrielli geweest, maar vond er geen die me pasten.. Succes

Gwendoline
3-8-2013
 Meld misbruik4-3-2013 18:32:05

Ik heb er vorige maand ook mijn schoenen gehaald. Had een jonger meisje om te helpen, heel vriendelijk, bleef maar schoenen voor me brengen. Leuk dus, tot er een ouder iemand van de winkel zich begon te moeien, niet vriendelijk of zelfs niet beleefd. Nu ja, had ondertussen mijn droompaar al gevonden. Heb ze nog in een half maatje kleiner moeten bestellen, een voorschot van €50 betaald en de week erna kon ik ze ophalen. Ze waren trouwens €175.
Veel succes!

Nathalie
27-9-2013
 Meld misbruik4-3-2013 19:06:11

ben er ook al langs geweest en ik vrees dat ik de oudere had... echt niet vriendelijk en ben er weggelopen met de mama en schoonmama!

Ik zet er geen voet meer binnen!

Ik kreeg zelfs de opmerking dat ik nogal iemand ben die weet wat ze wilt.. (ik was op zoek naar de Melanie's van Rainbow, zijn schoenen met kant)

Ik heb ze dan maar online gekocht bij Brandos (ander merk, goedkoper) en ze zitten als gegoten!

Elke
4-5-2013
 Meld misbruik4-3-2013 20:51:35

Ik ben er ook geweest achter mijn schoenen. Ik had een normale vriendelijke bediening en vond er relatief platte schoenen in maat 42 (wat zeker geen makkelijke maat is). Ik kon ze direct meenemen en betaalde een 160 euro.

Valerie
11-5-2013
 Meld misbruik8-3-2013 7:36:27

ik ging ook naar daar en heb ook platte schoenen mee genomen, platte schoenen zijn al niet gemakkelijk te vinden en had meteen een paar modellen die mij gingen en heel uiteenlopend waren, dus ik zou het wel aanraden een kijkje te gaan nemen.. ik was wel verschoten dat het een kleine winkel was, had het mij anders voorgesteld via internet

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...