TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Rebecca
27-4-2013
|
5-3-2013 14:34:35
Martine, aangezien je tot nu toe geen respons op je vraag hebt gekregen, ... Ik heb zelf geen ervaring met één van beide zalen maar heb hier sinds juli 2011 wel al enkele tevreden bruidjes over de Familia horen praten. Ik herinner mij geen feedback over Maydoncken. Succes met de keuze, éénmaal dit achter de rug, kan je pas echt "losgehen"!
|
|
Brigitte
|
5-3-2013 17:18:27
Hallo ,
Wij zijn zelf van Nijlen Nu vind ik zaal Familia best gezellig , en ik dacht dat er zelfs een tuin aan was . En je weet, extra gezelligheid moet je zelf creeeren . De prijzen vielen ook best mee
Groetjes
|
|
Caroline
23-6-2012
|
5-3-2013 18:46:48
Wij hebben op 23 juni 2012 ons trouwfeest in Familia gegeven en wij zijn daar zeer tevreden over! Goede service, professioneel, lekker eten, mooie zaal, klant is koning... Een echte aanrader! Ik heb daar alleen nog maar goede dingen over gehoord! De andere zaal ken ik niet.
|
|
isa
6-9-2014
|
19-1-2014 19:46:28
wij gaan ons trouwfeest in Maydoncken geven, ben benieuwd :-)
|
|
Martine
14-6-2014
|
19-1-2014 21:53:59
Hier is 't dus uiteindelijk ook Maydoncken geworden, Isa :).
|
|
isa
6-9-2014
|
20-1-2014 13:57:43
ooh Martine, jullie trouwen eerst :-) ben echt benieuwd, laat zeker iets weten wij gaan eerst (hopelijk is het mooi weer ) ons trouwbelofte buiten in de tuin houden, daarna een bbq en rond 10 hebben we gekozen voor een dessertbuffet, wat gaan jullie doen?
|
|
Martine
14-6-2014
|
20-1-2014 18:12:14
Mijn ouders zijn van Nijlen, ik ben er opgegroeid. Zo zijn we daar beland. Mijn moeder heeft er 17 jaar geleden al es een nieuwjaarsfeestje georganiseerd. Maar de boel is er serieus veranderd sindsdien.
Zelf wonen we in Mechelen en trouwen we dus eerst hier op 't stadhuis. Daarna mag heel de bende mee naar Nijlen, naar Maydoncken.
Trouw op 't stadhuis is om 10u45.
In de namiddag (exacte uur moet nog vastgelegd worden) is er een BBQ en daarna waarschijnlijk een dessertenbuffet. Hopen af te ronden tegen de avond, maar we gaan er niet te hard uren op kleven. Als 't schoon weer is en iedereen wil blijven zitten ...
Wij hopen uiteraard ook op schitterend weer of dat we minstens het aperitief buiten of op 't overdekt terras kunnen doen.
Bij ons overigens geen plechtigheid - buiten het stadhuis. Daar moet partner echt niet van weten. Zijn een paar keer bij vrienden naar zo'n burgerlijke plechtigheid geweest en hij vond dat echt maar niks. En voor de kerk trouwen willen we geen van beiden. Gewoon stadhuis en daarna een gezellig feestje :).
|
|
isa
6-9-2014
|
21-1-2014 21:41:02
hey Martine, zo'n 16 of 17 jaar geleden heb ik de communie van mijn oudste daar gevierd,het was zalig weer, en de kinderen hebben echt genoten maar een communie is geen trouw hé :-) en inderdaad heel hard veranderd.
mijn ventje wou iets gezellig en natuur dus ik dacht direct aan Nijlen :-)
Wat een leuk idee om al 's middags te beginnen, wij zitten een beetje in de knoop met de muziek, weten niet goed of we een dj willen of niet. Want als het mooi weer is gaat iedereen buiten blijven denken we maar na 10 mag geen muziek gedraaid worden buiten. dus we weten het niet goed.
Gaan jullie een dj nemen? openingsdans?
|
|
Martine
14-6-2014
|
21-1-2014 22:28:14
Wij doen geen dansfeest en dus ook geen openingsdans. Muziek moeten we nog es bekijken, maar geen aparte dj.
Ik ben heel lang hier in de buurt op zoek geweest naar een zaaltje of schuurtje met wél bediening, maar tegelijk nogal vrij qua programma en met veel groen. Maar ik vond gewoon mijn goesting niet. En dus werd het uiteindelijk echt wel duidelijk dat ik in Nijlen wel vond wat ik wou.
Zal wat vervoerstroubles opleveren voor schoonfamilie - die van deze kanten is en waar de meesten geen rijbewijs / auto hebben - en getuige en wijzelf, maar die lossen we tegen die tijd wel op.
's Avonds moet heel de meute - en wij zelf - nog terug naar huis. En onze wettelijke trouw is 's ochtends. En we doen geen avondfeest. Vandaar dat wij het ergens logisch vinden van al 's middags (voorlopig staat het op ergens rond een uur of 2) te beginnen. Aperitiefje met hapjes, BBQ, dessert en nog wat natafelen ... En je zit al zo tegen 7 à 8 uur aan ;).
De eerste keer ben ik alleen met mijn partner gaan kijken overigens. Maar voor 't voorschot heb ik mijn moeder meegenomen (kon zij rijden, want ik heb geen rijbewijs en het ligt behoorlijk in de velden). Die kende het daar dus van 17 jaar geleden en zij zag de veranderingen toch echt wel. Ik was toen 12 ;).
|
|
isa
6-9-2014
|
22-1-2014 23:14:21
hey Martine, wij hebben een motorhome en gaan daar blijven slapen, ook vrienden die zin hebben mogen hun tent meenemen, volgende morgen ontbijten we samen :-) btw ik heb vandaag mijn droomjurk gevonden, maar twijfel zooooo hard, we zullen wel zien hebben tijd tot zaterdag
|
|
Sara
1-1-2016
|
19-11-2014 14:00:01
Hallo Martine, wij overwegen Maydoncken als trouwlocatie. We willen wel alles buiten doen in een grote tent (ceremonie tot avondfeest). Ik zag dat jij daar onlangs een trouwfeest hebt gegeven. Waarvoor proficiat :) Kan je jouw ervaringen misschien delen? Dit zou ons enorm helpen met knopen doorhakken.
|
|
Kiekske
14-6-2014
|
19-11-2014 20:18:29
Wij hebben geen echt avondfeest gedaan, maar een barbecue.
Vooraf hapjes en cava vanaf 5 uur (uiteindelijk de boel dus toch naar "'s avonds" gehaald en niet zoals we eerst aan 't denken waren als 's middags beginnen). Daarna een grote barbecue. Wat binnen op tafels werd uitgestald. En daarna een dessertbuffet.
We hebben geluk gehad dat het droog bleef, zodat we 't aperitief buiten konden doen en ook buiten (onder een open tent) konden eten.
Nadien is iedereen nog blijven hangen en is er tegen 10 uur een kampvuur aangestoken. Vond iedereen heel gezellig.
Tegen half 12 was ons feest afgelopen. Wij zijn als laatste vertrokken om 12 uur.
Hou er bij een "echt" avondfeest rekening mee dat ik denk dat je alleen binnen muziek mag spelen. Als ik mij niet vergis mag je buiten maar tot 10 uur muziek opzetten. Hoor hier zeker op voorhand naar! Ik weet niet hoeveel volk je verwacht, maar als je bijvoorbeeld 200 man in een tent zet, kan al dat volk niet binnen in de hoeve helaas.
Wij hadden ongeveer 50 à 55 man. Heel gezellig. Of om het met de woorden van een neef die alleen gekomen was te zeggen "mag ik X - zijn vriendin - ook nog laten komen, want het is hier te gezellig". Dat meisje is nog afgekomen voor 't dessert en 't kampvuur. (Eerder op de dag had ze nog schoolwerk. Ze was op zich wel uitgenodigd, maar mijn neef had laten weten dat ze niet kon.) Of om het met de woorden van de 6-jarige dochter van mijn getuige te zeggen "Mama, wanneer trouwt Martine nog eens, want het was zo'n leuk feest." :) ... Ze is 6 en toen 5.5, maar tot één van de laatsten gebleven. En ze vond het dus fantastisch.
Verschillende mensen hebben 't telefoonnummer meegenomen. Niet persé voor een huwelijk - de meesten zijn al getrouwd - maar wel omdat ze er zelf bijvoorbeeld graag een barbecue of feestje zouden willen doen. Al dan niet met een tentje om te blijven slapen.
Kijken kost niks, dus ik zou wel eventueel een afspraak maken.
|
|
Ruby
21-6-2016
|
7-7-2015 12:00:31
Heeft er iemand toevallig een website van Maydoncken ter beschikking? Alles wat ik vind bestaat niet meer of heeft amper informatie, en ik zou de zaal ook graag eens bekijken :(
|
|
sofie
16-7-2009
|
24-9-2016 20:52:13
Weet er iemand of je bij Maydoncken drank aan brouwersprijzen kan hebben en eigen traiteur mag kiezen?
|
|
Katrien
23-3-2019
|
|
|
Katrien
23-3-2019
|
10-2-2017 10:45:53
Wij hebben zondag een afspraak om te gaan kijken.. De mevrouw is zeer vriendelijk aan de telefoon, wij willen 's avonds een trouwfuif geven voor een 100 à 120 personen en dat mag binnen in de hoeve met dj. Vroege avond willen wij eten, bbq ofzo met een 40tal personen, ik ben benieuwd!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|