TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Rebecca
27-4-2013
|
5-3-2013 14:34:35
Martine, aangezien je tot nu toe geen respons op je vraag hebt gekregen, ... Ik heb zelf geen ervaring met één van beide zalen maar heb hier sinds juli 2011 wel al enkele tevreden bruidjes over de Familia horen praten. Ik herinner mij geen feedback over Maydoncken. Succes met de keuze, éénmaal dit achter de rug, kan je pas echt "losgehen"!
|
|
Brigitte
|
5-3-2013 17:18:27
Hallo ,
Wij zijn zelf van Nijlen Nu vind ik zaal Familia best gezellig , en ik dacht dat er zelfs een tuin aan was . En je weet, extra gezelligheid moet je zelf creeeren . De prijzen vielen ook best mee
Groetjes
|
|
Caroline
23-6-2012
|
5-3-2013 18:46:48
Wij hebben op 23 juni 2012 ons trouwfeest in Familia gegeven en wij zijn daar zeer tevreden over! Goede service, professioneel, lekker eten, mooie zaal, klant is koning... Een echte aanrader! Ik heb daar alleen nog maar goede dingen over gehoord! De andere zaal ken ik niet.
|
|
isa
6-9-2014
|
19-1-2014 19:46:28
wij gaan ons trouwfeest in Maydoncken geven, ben benieuwd :-)
|
|
Martine
14-6-2014
|
19-1-2014 21:53:59
Hier is 't dus uiteindelijk ook Maydoncken geworden, Isa :).
|
|
isa
6-9-2014
|
20-1-2014 13:57:43
ooh Martine, jullie trouwen eerst :-) ben echt benieuwd, laat zeker iets weten wij gaan eerst (hopelijk is het mooi weer ) ons trouwbelofte buiten in de tuin houden, daarna een bbq en rond 10 hebben we gekozen voor een dessertbuffet, wat gaan jullie doen?
|
|
Martine
14-6-2014
|
20-1-2014 18:12:14
Mijn ouders zijn van Nijlen, ik ben er opgegroeid. Zo zijn we daar beland. Mijn moeder heeft er 17 jaar geleden al es een nieuwjaarsfeestje georganiseerd. Maar de boel is er serieus veranderd sindsdien.
Zelf wonen we in Mechelen en trouwen we dus eerst hier op 't stadhuis. Daarna mag heel de bende mee naar Nijlen, naar Maydoncken.
Trouw op 't stadhuis is om 10u45.