Nu Online
Momenteel zijn er 577 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aanrader: www.postpapierenzo.nl

4-3-2013 22:03:24
Dag sjatsies allemaal
Ik heb hier in mijn vorige post al kort iets over gezegd maar na het ontvangen van mijn pakje vandaag wil ik toch nog eens dikkement reclame maken voor de website www.postpapierenzo.nl
Een super aanrader voor bruidjes met DIY plannen. Heel wat leuke vintage papierwaren, postkaarten, deco versiering voo thema's als koken, reizen (Parijs, Londen, Italië), dieren, ...
Het is wel even zoeken op de website maar het loont echt de moeite.
Hopelijk vinden jullie daar net als ik wat je nog zocht!
Groetjes
Rebecca

Rebecca
27-4-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1052

Jill
22-3-2013
 Meld misbruik4-3-2013 23:00:06

Super! En qua verzending, gaat dat snel?

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik5-3-2013 8:14:19

Ja hoor, woensdag besteld, donderdag betaald en maandag ontvangen.

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik5-3-2013 12:27:38

Super tip! Ik ga eens grasduinen op de site, want het lijkt dat ik ook wel wat op de kop ga kunnen tikken :)

Merci hoor!

Stéphanie

Meld misbruik6-3-2013 12:19:47

Oooh dit is echt een leuke website! Heb ook al iets gezien wat me wel aanstaat voor ons gastenboek!

margot
7-9-2013
 Meld misbruik11-4-2013 19:16:59

thnx!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...