Terug naar overzicht
heb mijn ventje toch kunnen overtuigen voor een bloem corsage :)
Ik heb eens iets gelezen over buttons, magneetbuttons met eigen plaatje. Weet zo even de website niet. Kan het voor je opzoeken als je wilt?
In vilt laten maken?
wij gaan ook voor vilten boeket en vilten corsage, mirjam van vilten bruid is een super madam!!!! ze helpt echt naar de meest perfecte combinatie te zoeken!!!
Als je echt een strikje wilt: een handige vriendin heeft deze onlangs voor mij gemaakt (wel niet voor de trouw), is erg mooi geworden: http://www.craftinessisnotoptional.com/2013/01/easy-cro...
De buttons had ik ook al gezien, maar daar ben ik niet van overtuigd.Bij de vilten bruid hebben we het bruidsboeket en ringboeket besteld, ik heb inderdaad gezien dat ze ook corsages maakt.Maar een strikje leek me wel leuk, simpel maar leuk.Wow Chloé die strikjes zijn echt mooi!! Ik vrees alleen dat ik daar niet zo handig in ben Ik ga me wagen aan zelf een strikje maken met lint, dat lijkt me al moeilijk genoeg als je niet zo creatief bent Ik zal op zoek gaan naar mooi lint en eventueel een voorbeeld zoeken op internet.Bevestig ik dit strikje dan gewoon aan een veiligheidsspeld? Wat zouden jullie doen?Groetjes,Dorien
Om het kostuum niet te beschadigen zou ik voor een magneet gaan, Dorien.Je kan die bij grote bloemenzaken vinden en die zijn heel goed van kwaliteit (mijn mama heeft € 1 betaald per magneet, wij hadden er vijf nodig, maar wij gaan wel voor een bloemencorsage).