Nu Online
Momenteel zijn er 653 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Strikje als corsage

5-3-2013 9:27:58
Hoi Allemaal,

Mijn toekomstige zag het niet zitten om met een bloem rond te lopen als corsage. Ik ben dus op zoek gegaan naar iets anders. Het lijkt ons wel leuk om gewoon een simpel strikje op te spelden.

Iemand ideeën/voorbeelden/foto's/DIY/...

Bedankt!

Groetjes,
Dorien

Dorien
20-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 926

melissa
18-8-2013
 Meld misbruik5-3-2013 9:45:06

heb mijn ventje toch kunnen overtuigen voor een bloem corsage :)

Melanie
5-9-2014
 Meld misbruik5-3-2013 12:29:18

Ik heb eens iets gelezen over buttons, magneetbuttons met eigen plaatje. Weet zo even de website niet. Kan het voor je opzoeken als je wilt?

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik5-3-2013 13:51:17

In vilt laten maken?

melissa
18-8-2013
 Meld misbruik5-3-2013 15:00:50

wij gaan ook voor vilten boeket en vilten corsage, mirjam van vilten bruid is een super madam!!!! ze helpt echt naar de meest perfecte combinatie te zoeken!!!

Chloé
4-5-2013
 Meld misbruik6-3-2013 11:06:47

Als je echt een strikje wilt: een handige vriendin heeft deze onlangs voor mij gemaakt (wel niet voor de trouw), is erg mooi geworden: http://www.craftinessisnotoptional.com/2013/01/easy-cro...

Dorien
20-7-2013
 Meld misbruik6-3-2013 11:48:00

De buttons had ik ook al gezien, maar daar ben ik niet van overtuigd.
Bij de vilten bruid hebben we het bruidsboeket en ringboeket besteld, ik heb inderdaad gezien dat ze ook corsages maakt.
Maar een strikje leek me wel leuk, simpel maar leuk.
Wow Chloé die strikjes zijn echt mooi!! Ik vrees alleen dat ik daar niet zo handig in ben

Ik ga me wagen aan zelf een strikje maken met lint, dat lijkt me al moeilijk genoeg als je niet zo creatief bent

Ik zal op zoek gaan naar mooi lint en eventueel een voorbeeld zoeken op internet.
Bevestig ik dit strikje dan gewoon aan een veiligheidsspeld? Wat zouden jullie doen?

Groetjes,
Dorien

Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik7-3-2013 10:44:10

Om het kostuum niet te beschadigen zou ik voor een magneet gaan, Dorien.
Je kan die bij grote bloemenzaken vinden en die zijn heel goed van kwaliteit (mijn mama heeft € 1 betaald per magneet, wij hadden er vijf nodig, maar wij gaan wel voor een bloemencorsage).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...