Nu Online
Momenteel zijn er 706 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

waar wensballonnen oplaten

5-3-2013 9:52:08
hey,

weet er iemand in welke gemeente er wel wensballonen mogen opgelaten worden?

we wilden dat doen om de overledenen te herdenken op de trouw

maar we zouden het op voorhand opnemen en op groot scherm laten afspelen
want als het wat donkerder is , is dat effect mooier

maar nu mogen we deze ballon blijkbaar niet in de gemeente Puurs, Bornem & Sint-Amands op laten stijgen.... kregen gisteren bericht van onze burgemeester....

Kan er iemand ons helpen zodat we ons plan toch kunnen uitvoeren....

Liefst wel een gemeente dat wat in de buurt is van Puurs...

Dank je

Irina
15-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 839

frida
6-2-2010
 Meld misbruik5-3-2013 14:44:30

misschien even naar de gemeente mailen waar je dit zou doen? Dan heb je ook een bewijs als het mag!

Evelyne
23-8-2013
 Meld misbruik5-3-2013 20:36:49

De vraag is wie dat merkt van waar die ballonnen komen?? Wij willen er 4 oplaten, 2 in teken van ons in roze kleur (ons thema) En 2 witte met een tekstje aan voor onze ouders (mijn mama en zijn papa)

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik6-3-2013 10:50:42

Goh, ik zou dat nu niet zo strikt gaan spelen met de gemeente als ik weer dat ik in de nabijheid niets kan doen afbranden.
Misschien vind je een landbouwer op wiens koeienveld je dit mag doen of maak er een uitstapje van en doe dit op het strand aan zee.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...