Terug naar overzicht
Dag Svante,Wij hebben uiteindelijk niet voor Partysound gekozen, wel voor Studiohappymusic. Dit was puur een prijskwestie. Onze zaal wilde immers dat de DJ reeds vanaf het binnekomen van de zaal aanwezig was en daarvoor zouden we bij Partysound per uur moeten bijbetalen. Vandaar kwam het iets duurder uit. Toch, indien we studiohappymusic niet hadden vastgelegd, dan werd het zeker Partysound. Hij draait muziek zoals op Q music. De betere 80-90 en huidige hits. Van prijs is hij heel schappelijk. Denk dat het ongeveer 280 euro was om van 10 tot 16.00 uur te draaien. Verplaatsing inbegrepen. Doch, die prijs moet je nog eens navragen, ben er niet meer zo zeker van. Ook is de prijs afhankelijk van waar het feest juist doorgaat. Eerder op dit forum las ik alvast heel veel goeds over hem. Ik zou dus niet te veel twijfelen!Veel succes!Lobke.
Wij zijn gisteren ook langs geweest en boekten partysound.Het is echt wel iemand die meevalt van prijs en als je zijn playlists bekijkt weet je al veel van zijn verzameling muziek.Ik zou zeker tijdig eens prijs vragen bij hem.Het is langs dit forum dat we hem kontakteerden.Door te luisteren verlies je niks.Inderdaad: er zijn geen extra kosten zoals verplaatsing meer.Alles zit reeds verwerkt in de prijs.Succes ermee.
Wij hebben ook eens geluisterd bij hem maar:Helaas we hebben geen geluk want onze datum:7 juli volgende zomer was reeds ingenomen.Dan maar gezocht naar een andere dj maar dank zij de zaal vonden we toch een dj die wel vrij was.Volgende vrijdag gaan we eens bij hem om de eerste gesprekken te hebben.Ik laat jullie iets weten.Groetjes
www.discobarkarmelietje.net
Hallo!Wij zijn vorige vrijdag bij Partysound geweest en waren heel tevreden over de uitleg die hij ons gaf. Hij neemt echt zijn tijd om te luisteren en ook om uitleg te geven over hoe hij werkt en dergelijke. Prijs is 300 EUR (van 22u tot 03u spelen) en dan 30 EUR per uur. Wij hebben hem reeds vastgelegd!Groetjes!Ann20.07.2007
Ons huwelijk gaat door op 26 mei en werken eveneens met Partysound.Bij ons in de familie was hij reeds meermaals de muzikant en dat was toch steeds plezant.Hij wisselde voldoende van muziek af zodat ook de oudjes niet werden vergeten.Ook al zijn het niet echt dansers,toch waren ze blij omdat ze ook hun genre hoorden.Ik hoop dat het bij ons ook zo een plezante avond zal worden.Groetjes.
hallo een dj die draait voor 300 euro met alles erop en eraan zoals party sound belooft bestaat niet.hij moet zo slecht zijn dat hij niet veel mag rekenen of hij heeft geen werk meer !
Afgelopen zomer zijn mijn broer en schoonzus in het huwelijksbootje gestapt en werkten ook met hem.Ik informeerde eens bij hem hoe de afspraken waren en bij reservatie krijg je een contract mee waarin alles duidelijk vermeld staat.De prijs die hij hen opgaf was het bedrag en alles was inbegrepen tot 03.00 uur.In de prijs zaten ook de lichten en verplaatsingen reeds verwerkt.Het was echt wel in orde.Volgende zomer is het mijn beurt en wij legden hem ook vast.Ons huwelijk gaat door in Boerenhof te Oostakker.Waar is jullie feest?Groetjes,...An & Dennis.
---