Terug naar overzicht
Hey Kirsten. Super fijn zeg! Wij zijn ook zeer tevreden van Africa Tours (alhoewel we uiteindelijk niet bij hen geboekt hebben omdat we een totaal andere bestemming hebben genomen). Welk hotel heb je gekozen?
We gaan naar Trou aux Biches resort: http://www.trouauxbiches-resort.com/ Het was een voorstel van Africa Tours.
Ziet er alvast zaaalig uit!
Hey,wij trouwen op dezelfde dag als jullie ;-)en gaan ook naar Mauritius op vakantie maar naar lux le morne, wij hebben ook getwijfeld voor het trou aux biches hotel, de hotels daar zien er allemaal knap uit.Wij doen uiteindelijk Italie+MauritiusHadden jullie veel keuze bij Style tailors?en als ik eens onbeleefd mag zijn, moet jullie suite dan zelf het verhuur van het kostuum betalen? of betalen jullie dat?Alvast nog veel succes verder met de voorbereidingen!
Dag Thomas. Lux Le Morne stond ook op ons lijstje :-) Ik vond wel dat we veel keuze hadden bij Style Tailors maar we hadden echt al iets specifiek in gedachten wat we daar dus ook onmiddellijk zagen. We waren reeds in 2 andere winkels gaan kijken en de kostuums die ons daar aanstonden waren al verhuurd voor onze datum. In prinicpe betaalt bij onze de suite hun kostuum zelf . Normaal gingen we hun eerst zelf een kostuum laten kopen maar daar was nogal wat tegenkanting dus hebben we er voor gekozen om te huren wat ze dan ook zelf betalen. Ik vind dit ook maar normaal. Als koppel ga je ook niet de kledij van de vrouwen betalen hé... Jij ook nog veel succes!
Hey,In welke andere winkels was je nog geweest dan?Wij waren nog bij Labaere geweest te zottegem maar vonden daar niet direct wat we zochten. We hadden er ook niet echt veel keuze.Wij hebben al tegenkanting mogen hebben ivm de kledij voor de vrouwen. We vragen een pasteltint beige-groen-geel 1 van deze 3 dus. En we krijgen tegenkanting dat dat niet altijd makkelijk is enz.Nu gaan we de heren een das cadeau doen en zal ik met m'n vriendin eens naar Style Tailors trekken. Nu kregen we al de opmerking "een beige das past toch niet onder een zwart kostuum, dan moet ik een beig kostuum kopen".... Hoe meer mensen we inlichten over zaken van de trouw, hoe moeilijker het allemaal wordt! :-)
Wij hebben voor de vrouwen geen kleurcode gegeven. Die doen hun ding (onder mijn goedkeurend oog want ben telkens mee geweest). Wij hebben bij Labaere gekeken (daar kostuum van mijn verloofde gekocht) en bij Dewaele in Sint-Niklaas. We zochten een donkergrijs kostuum maar in beide winkels waren de donkergrijze kostuums allemaal al verhuurd. Wij waren van plan om ook de das cadeau te doen maar nu hebben ze zo'n mooie dassen bij Style Tailors in de verhuur dat we die toch ook gaan huren. Eventueel kunnen we de accessoires wel nog op ons nemen in de verhuur....
Dag Kirsten, Je weet toevallig niet of ze ook fuchsia dassen te huur hadden bij Style Tailors? :)Groetjes,Lies