Nu Online
Momenteel zijn er 464 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

en 't ging vooruit...

5-3-2013 15:35:47
Met nog iets minder dan 6 maanden op de teller gisteren een dagje uitgetrokken voor ons huwelijk. Eerst de ondertrouw op de gemeente waar we te horen kregen dat we recht hebben op een gratis receptie omdat mijn ventje bij de vrijwillige brandweer is. Meevaller :-)
Daarna 3! winkels gedaan vooraleer ventje kostuums naar zijn goesting had gevonden voor zichzelf en de suite. En hij was er zo content mee de rest van de dag, leuk om te zien :-)
Afspraak gemaakt bij tattooshop voor zijn ring die hij laat tatoeëren.
En nieuwe fotolocatie gevonden, dichter bij huis om de dag iets relaxter te maken.
Verder deze maand afspraak met de priester voor de viering, dan kunnen we daar ook aan beginnen werken. We hebben al wel liedjes en een verhaal gekozen.
En we gaan ook nog foto's trekken voor op de uitnodigingen zodat we die ook kunnen bestellen.
Gelukkig bruidje dus dat ook wel een beetje moe is want met ook nog 2 kleine kids in huis, is het soms druk, druk, druk...

Vanessa
31-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 511

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik5-3-2013 16:30:24

aaaaww zo leuk!!! :-)
aftellen tussendoor, viering uitwerken zal ook nog een grote hap uit de tijd nemen (vermoed ik, wij hebben vanavond onze eerste date met de pastoor ;-))

geniet er lekker van!!!

sahine
31-8-2013
 Meld misbruik5-3-2013 18:06:04

Wij hebben morgen een afspraak met de pastoor.. ben eens benieuwd

Ondertussen zit onze organisatie een beetje vast en toch heb ik de indruk dat er nog zoveel te regelen valt…

ilse
24-8-2013
 Meld misbruik5-3-2013 18:09:25

JA...geniet ervan,wij trouwen een paar dagen voor jou...en ik had vannacht m'n eerste nachtmerrie...ik ging m'n kleed passen en 't was er niet meer,'t bestond niet meer....morgrn,moet ik echt mijn kleed gaan passen...en ik ging net naar toilet en wat denk je,ongesteld geworden....Moet weer gebeuren!!! en ik zit meestal he!!!

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik6-3-2013 13:28:33

Dat gevoel ken ik Sahine. Zo precies efkes nie voort kunnen maar toch een onrustig gevoel van dit nog en dat nog, oh ja en ook nog... :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...