Terug naar overzicht
ik volg even mee ik had in gedachten: met een centje groot of klein zal onze bouw heel tevreden zijn. maar kvind het aan de ene kant een beetje brut verwoord
Wij hebben dit gezet "Wij hebben al veel potten en pannen maar nog heel wat bouwplannen!"
Wij hadden dit (ik weet niet of het ook bij jullie van toepassing is - die huwelijkreis)"Omdat wij op huwelijksreis gaanhebben bloemen bij ons geen lang bestaan.Jullie aanwezigheid, gelukwensen en lach, zijn de mooiste geschenken op onze huwelijksdag. Zou u ons toch een presentje willen schenken, weet dan dat wij over een eigen huisje nadenken."Misschien kan je dat laatste veranderen in iets dat rijmt met "trouwen" / "bouwen"?Momenteel ben ik ook een beetje inspiratieloos.Iets als :"Wil u ons toch een presentje geven omdat we trouwen,Weet dat wij aan ons eigen huisje bouwen..."
Bedankt voor de tips.Ik had eigenlijk zelf het idee: Je kan ons plezieren met 'symbool van een envelop' voor een 'symbool van een huisje' . Maar mijn verloofde vindt dat wat te sec.
wij hebben gewoon: Cadeautip: (symbool) envelopje of ons rekeningnr. Heb ik al veel gezien op uitnodigingen en wij hebben geen plaats meer om er een versje op te zetten :-)
Kom naar onze trouw, betaal voor onze bouw! :p:p:p Wat denken jullie, té cru? ;-)
wij willen erop zetten: wilt u ons iets schenken?en zit je nu iets te bedenken?...wij zitten ruimschoots in onze spullen.en hebben liever iets om ons spaarvarkentje te vullen.
Wij hadden: Wij hebben al vele potten en pannen, maar nog 1001 plannen! Vrijblijvende cadeautip: envelopje - rekeningnr.
wij hebben: liefst voor ons huishouden geen geschenken, maar je mag altijd aan ons spaarvarkentje denken.
wij hadden:al zijn we nu een prinsenpaarons droomhuis is nog lang niet klaarwil je ons toch met iets verrassenmag het in een envelopje passen...
Wij hebben:Uw aanwezigheid, gelukwensen en uw lach is het mooiste geschenk op onze huwelijksdag. Wil je ons toch een presentje schenken, weet dan dat wij over een huisje nadenken.
wij hebben:zo gelukkig zijn we nog nooit geweestjullie zijn uitgenodigd op ons huwelijksfeest!liefst voor ons huishouden geen geschenkenmaar je mag altijd aan ons spaarvarkentje denken.
wij twijfelen tussen deze twee versjes-------------------------------------------------al zijn we dan een prinsenpaarOns kasteel is nog lang niet klaar voor ons liever geen bloemen of geschenken maar u mag steeds aan ons spaarvarkentje denken--------------------------------------------------------- na het trouwen zouden wij graag ons nestje verbouwen jullie aanwezigheid, gelukwensen en lach zijn de mooiste geschenken op onze huwelijksdag. Indien jullie ons toch iets willen schenken dan weet u wel waar wij aan denken
wij twijfelen tussen deze twee versjes-------------------------------------------------al zijn we dan een prinsenpaarOns kasteel is nog lang niet klaar
voor ons liever geen bloemen of geschenken
maar u mag steeds aan ons spaarvarkentje denken---------------------------------------------------------
na het trouwen
zouden wij graag ons nestje verbouwen
jullie aanwezigheid, gelukwensen en lach
zijn de mooiste geschenken op onze huwelijksdag.
Indien jullie ons toch iets willen schenken
dan weet u wel waar wij aan denken
oei, tweede tekst staat er een beetje raar op. misschien nu beter na het trouwen zouden wij graag een nestje (ver) bouwen jullie aanwezigheid, gelukwensen en lach zijn de mooiste geschenken op onze huwelijksdag. Indien jullie ons toch iets willen schenken dan weet u wel waar wij aan denken.
zouden wij graag een nestje (ver) bouwen
dan weet u wel waar wij aan denken.
Het 2de tekstje vind ik beter. ;)
vrienden van ons hebben dit staan:Waardebonnen zijn welkom, bloemen of andere spullen zijn meer dan fijn, maar een centje om onze verbouwing mee te realiseren zou pas echt een duwtje in de rug zijn...
wij hebben: na jaren samenwonen hebben wij reeds alles waarvan we konden dromen. Wil u ons toch op een presentje verrassen dan hopen wij dat dit in een envelop zal passen.