Terug naar overzicht
Beste Melissa,Vorig jaar in Juni zijn wij daar getrouwd.Ik kan het alleen maar aanraden.. Perfect!Zeer goede afspraken die perfect nageleefd worden!Niet twijfelen!veel succes,groetenSander
Beste,Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen website voorwww.studiohappymusic.be Neem gerust een kijkje...wij stellen dit ten zeerste op prijs....Vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar...Groeten,Dierk Van Paemelenwww.studiohappymusic.be http://www.facebook.com/pages/studio_happy_music/190587073198?ref=hl
Dag allemaalAl heel erg bedankt voor jullie info!We zullen er zeker iets mee kunnen doen ;).We zijn inderdaad ook naar Kasteel van Saffelaere gaan kijken. Alleen: daar was men niet te vinden voor het feit dat wij een groot buffet hadden gewenst. Vandaar dat we dan ook sowieso niet voor het kasteel zijn gegaan. Het was nek aan nek, dat moet ik wel zeggen.Heb nu ook wat gelezen over Kasteel Coninckxdonck. We zijn aan het twijfelen of we deze nu ook nog eens zouden gaan bezoeken of niet. Ons eerste buikgevoel gaat naar De Lozen Boer uit...
Hallo hallo iedereenHet staat vast: het is De Lozen Boer geworden :).Keuze feestzaal + reservatie: check! ;)
Bedankt Jan! Voor jullie ook veel voorbereidingsplezier en een spetterende dag toegewenst!
Wij hebben ook de lozen boer gekozen, vandaag gaan we reserveren, het wordt vrijdag 20/06, JEEHAAAAAAAAAAAA