Terug naar overzicht
Hey,ik wou ook super graag zo'n aston martin maar... de vriendin zegt "neen , te duur" jammer genoeg past het ook niet echt meer in ons budget...
Hey Thomas, ik begrijp haar wel want het is ook echt duur.. Ik ga hem waarschijnlijk dan ook huren voor enkele uren en er foto's mee trekken zodat het toch een blijvende herinnering is en goede investering.. Ik ben ook nog aant twijfelen hoor..
Nathalie,Niet twijfelen! Als dit jullie ding is, zijn het de kosten meer dan waard.Wij hadden een Ferrari gehuurd, aangezien het een droom was van mijn man.Ook voor enkele uren, wel bij een ander bedrijf.Voor ons was de dag niet hetzelfde geweest, moest de wagen er niet geweest zijn. Echt een kippenvel moment toen ik hem onze straat hoorde inrijden.Ieder zijn ding hé Groetjes,Anja
Hey Anja, ik begin meer en meer overtuigd te geraken van de centjes :-) mag ik vragen waar jullie dit gehuurd hebben? Ik heb nog een mail gestuurd naar het bedrijf maar ik krijg voorlopig niks terug :-( er zal wel begeleiding voorzien worden maar mijn verloofde kan zelf rijden. Ze blijven gewoon in de buurt van de wagen maar mij stoort dat niet hoor... ik ben wel aan het twijfelen of ik hem bij hem thuis zal laten toekomen en dat hij er mij al in komt halen (ik zie dan wel zijn eerste indruk niet) of hij weet van niks en de wagen staat hier..Wij slapen apart dag ervoor (ik in ons huis en hij bij zijn ouders)... kan natuurlijk zijn ouders inschakelen dat ze het moeten filmen..
Stuur je wel even een PB-tje