Terug naar overzicht
Ik denk wel als je niet trouwt voor de kerk dat er nog veel mensen naar het stadhuis zullen komen. Ik zou zowiezo de suite, dichte familie en vrienden rekenen. En misschien nog een paar extra dan. Ik weet niet of het de gewoonte is bij jullie, maar eventueel collega's die ook komen?
Oh, leuk dat jullie zelf het aantal mensen mogen opgeven. Wij kunnen voor de burgerlijke trouw kiezen uit trouwen op het gemeentehuis of trouwen in de oude pastorij. Als we in het gemeentehuis trouwen mogen we 35 mensen vragen op de receptie, in de pastorij slechts 20. We wilden in de pastorij trouwen omdat dat een mooi gerenoveerd charmant gebouw is, en het gemeentehuis een lelijk betonnen jaren zestig ding, maar op ons lijstje van de receptie stonden aanvankelijk wel 28 mensen... Moeilijk om daar in te schrappen, dus misschien moeten we nog iets anders verzinnen, een rondje trakteren in het café ernaast ofzo...
Hey Sabrina,Wij trouwen ook enkel voor de wet en krijgen een receptie van de gemeente. Toen we gingen voor de ondertrouw vroegen ze me ook om een aantal op te geven. Je kan inderdaad niet inschatten wie er allemaal zal komen..Wij hebben dan enkel het aantal van de suite doorgegeven. (ong 25 pers) De mevrouw zei ook dat het vooral dat was wat ze wouden weten.Groetjes