TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Alexandra
14-9-2013
|
6-3-2013 8:36:53
Ik ben persoonlijk ook nogal een tekst-mens, ik luister daar ook naar als ik bij andere mensen ben. Zo vond ik het bv vreemd dat ik eens op een trouw was waar "Une Belle Histoire" de openingsdans was. Supermooi liedje, maar het gaat over vakantieliefdes en afscheid nemen na de zomer, vind ik dan toch niet echt zo heel toepasselijk. Dus Katrien, ik zou je gevoel volgen, als jij het een rare tekst vindt zou ik nog een beetje verder zoeken...
Groetjes!
|
|
Kim
31-5-2014
|
6-3-2013 10:22:45
Dag Katrien, Ik vind het een supermooi liedje, krijg er altijd weer kippenvel van. Maar ik ben ook nogal een tekst-mens en vind dat de tekst toch wat triestige gevoelens oproept. Ik moet voor één of andere reden altijd denken aan de concentratiekampen als ik dat liedje hoor. Mja, das voor iedereen wel persoonlijk. Misschien dat jullie het liedje wel associëren met een bepaalde gebeurtenis, fijn moment, ...
|
|
Nadia
5-10-2013
|
6-3-2013 12:03:52
yep, nog een tekstmens over here... voor mij zou dat er dus niet in komen, hoewel ik het een geweldig nummer vind!
maar ik vind dat je vooral naar jezelf en de liefde van je leven moet kijken! Wat de rest denkt; lekker puh! gewoon doen wat jullie willen, 't is tenslotte jullie dag, je kan niet goed doen voor iedereen en als het voor jullie past, dan past het...
|
|
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
6-3-2013 12:20:49
Misschien kun je hem vragen om het nummer te spelen maar zonder zang... grtz
|
|
Natalia
|
15-3-2013 15:35:21
...of de tekst aan te passen ;-).. groetjes
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|