Terug naar overzicht
De mijne loopt nog correct, 51 dagen en 15 uur
De mijne klopt ook.155 dagen en 15 uur...Het kort af.Ik weet nog dat ik hier poste dat de 2 weg was. En nu staat het al bijna op 150.Raar dat het bij jou niet klopt shalane.
Staat de datum van je computer juist? Kijk even bij het klokje onderaan je scherm.
wij trouwen een dag later dan jullie en t is hier nog 107 dagen en 15 uur, spannend!
De mijne lijkt ook te kloppen, al heb ik het niet nagerekend. Nog 142 dagen. Eigenlijk nog veel te doen, dit weekend moeten we er eens opnieuw invliegen. Zaterdag afspraak bij de cateraar om de mogelijkheden nog es te bespreken.
hier klopt het ook ohhh nog 99 dgn en 13u het gaat vlug jihaaaaaaaaaa
De teller maakt gebruik van Javascript en Javascript gebruikt de tijd van je PC. Dus als de teller niet juist is, dan staat de klok op je PC verkeerd.
Krista bij mij staat 170 dagen en 13uren...dicht bij elkaar he; we begonnen hier met Iets boven de 400...
Wij trouwen op 21 juni 2013. Mijn klok staat op 106 dagen.
Nog 6 dagen, 12 uur en 3 minuten en dan is het idd 13-3-2013! Aftellen!!!!
oooh Lins, hoe zalig! Ik zit nu op 212 dagen en 12u (en 4 minuten, 9 - 8 - 7 ... seconden :-) )
waar vind je die teller dames want ik vind die nergens op mijn profiel ?
@Vicky: Je hebt je ingeschreven als geïnteresseerde en niet als bruid. Enkel als je ingeschreven bent als bruid of bruidegom krijg je een teller te zien. Ga naar www.wijtrouwen.com/nl/account/?view=profile om je profiel te wijzigen. Opgelet, je kan dit maar één keer wijzigen, dus zorg er voor dat je op het juiste profiel klikt!
@ Ilse... Ja het gaat snel he ;-)Het kriebelt elke dag een beetje meer hihihi.Ik kijk er echt naar uit.Ik hoop dat t een onvergetelijke dag gaat worden.Maar wss wel met veel vrienden en mijn dichtsbijzijnde familie rond mij...Voorlopig nog volop genieten van de voorbereidingen ;-).