Terug naar overzicht
normaal moet je wel een afspraak maken voor te kunne passen,Zo hebben ze meer tijd voor bij u samen te kijken wat bij u past.Je bent niet verplicht voor te kopen.Maar ik zou niet gaan zeggen dat je het zelf gaat maken(u tante dan) Je moet dan wel ook een bedrag kunnen zeggen.Ik ga mijn kleed ook door iemand laten maken.Ik ben in oostende naar scarpellini geweest en heb daar een kleed gevonden die ze in mei gaan na maken. maar dan wel een beetje anders.
Natuurlijk spijtig voor de verkoopster dat ze dan haar tijd aan jou moet besteden terwijl ze er niets aan verdient (niet echt 'eerlijk' tegenover haar), maar ik zie in dit geval wel geen andere optie dan idd te gaan passen. Natuurlijk ben je niet verplicht van te kopen. Vaak vragen ze een afspraak te maken, bij sommigen is het niet nodig. Ik zou het wel aanraden, dan ben je zeker dat er iemand tijd heeft voor jou. Kan je geen zaken aanraden, ben niet van jouw regio, maar de Gouden Gids en Google kunnen vast wel helpen.
Het beste is inderdaad een afspraak te maken. Best niet vertellen dat je het kleed laat maken, want dan zijn ze minder geneigd om je te helpen. Een aankoop verplichting bestaat niet.In Roeselare heb je de Robel en La Sposa. Die laatste vind ik totaal niet vriendelijk. In Robel ben ik wel goed geholpen geweest. Je kunt ook eens langsgaan in La Sposa Outlet in Waregem, veel voorbeelden en je hoeft er geen afspraak te maken normaal.
hallo, alvast bedankt voor de reacties, ik ga idd niet vermelden dat mijn tante het kleed gaat maken, hihi