Terug naar overzicht
Dag Micheline,Wij trouwen op 21 juli 2007. Wanneer we voor de wet trouwen weten we nog niet. We zouden dat sowieso niet op dezelfde dag doen omdat de trouw voor de wet in een andere gemeente moet doorgaan. Je zal er inderdaad rekening mee moeten houden dat sommige zaken gesloten zijn op 21 juli, maar je hebt wel altijd een vrije dag op je trouwverjaardag!oh ja, wij doen helemaal niets speciaals voor de wettelijke trouw. Misschien iets kleins gaan eten met ons broer, zus,ouders, grootouders en getuigen, maar voor ons is de kerkelijke trouw de échte trouw.
Wij hebben ook die datum overwogen, maar we vreesden teveel problemen: kapper, fotograaf, vervoer, ... Een andere zaterdag in juli bleek ook niet meer mogelijk, dus trouwen we nu op vrijdag. groetjes, Elise13/07/07
hallo,Wij trouwen op 21 juli voor de kerk en op vrijdag 13 juli voor de wet. Alles verloopt vlot hoor geen problemen voor die datum. Je moet er wel voor bepaalde zaken vroeg bij zijn. bv Zeg dit tijdig tegen je kapper en zo. Mijn kapper is normaal niet open maar zal wel een uitzondering maken. 2 weken geleden heb ik mijn trouwkleedje gekocht en de mevrouw vertelde mij dat er redelijk veel trouws zijn op die dag. Zo zie je maar he. Veel succes.Groetjes Kristl