Nu Online
Momenteel zijn er 621 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwen op 21 juli

2-11-2006 10:13:26
hallo, zijn er nog koppeltjes die volgend jaar trouwen op 21 juli, of die op een 21 juli getrouwd zijn? Was dat geen nadeel? Trouwen jullie dan ook een week ervoor of zo voor de wet? Als jullie vroeger voor de wet getrouwd zijn, doen of deden jullie dan iets speciaals? Het is omdat er nog maar 1 vrije datum over is in de zaal waar wij ons feest willen hebben. Alvast bedankt.
Groetjes
Micheline

Micheline
20-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1616

Emmy
21-7-2007
 Meld misbruik2-11-2006 10:44:09

Dag Micheline,
Wij trouwen op 21 juli 2007. Wanneer we voor de wet trouwen weten we nog niet. We zouden dat sowieso niet op dezelfde dag doen omdat de trouw voor de wet in een andere gemeente moet doorgaan. Je zal er inderdaad rekening mee moeten houden dat sommige zaken gesloten zijn op 21 juli, maar je hebt wel altijd een vrije dag op je trouwverjaardag!
oh ja, wij doen helemaal niets speciaals voor de wettelijke trouw. Misschien iets kleins gaan eten met ons broer, zus,ouders, grootouders en getuigen, maar voor ons is de kerkelijke trouw de échte trouw.

Elise
13-7-2007
 Meld misbruik2-11-2006 11:50:28

Wij hebben ook die datum overwogen, maar we vreesden teveel problemen: kapper, fotograaf, vervoer, ... Een andere zaterdag in juli bleek ook niet meer mogelijk, dus trouwen we nu op vrijdag.

groetjes, Elise
13/07/07

kristl
21-7-2007
 Meld misbruik2-11-2006 12:49:40

hallo,

Wij trouwen op 21 juli voor de kerk en op vrijdag 13 juli voor de wet. Alles verloopt vlot hoor geen problemen voor die datum. Je moet er wel voor bepaalde zaken vroeg bij zijn. bv Zeg dit tijdig tegen je kapper en zo. Mijn kapper is normaal niet open maar zal wel een uitzondering maken. 2 weken geleden heb ik mijn trouwkleedje gekocht en de mevrouw vertelde mij dat er redelijk veel trouws zijn op die dag. Zo zie je maar he. Veel succes.

Groetjes Kristl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...